להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע טלפתיה לחברות

תוכן עניינים

מופע טלפתיה לחברות הוא אחת האפשרויות הטובות ביותר ליום כיף לעובדים. עם מופע טלפתיה העובדים יכולים להנות ממופע ייחודי, מרתק ומסקרן שישאיר אותם דבוקים לכיסא. על מופע טלפתיה לחברות נרחיב במאמר הבא. 

 

מדוע חשוב לבצע ימי כיף לחברות?

בדרך כלל, בחברות יש עובדים רבים אשר כל אחד שקוע בשגרת העבודה שלו. בצורה כזאת, העובדים נפגשים רק בהפסקה קפה או בארוחת צהרים. שגרת עבודה כזאת יכולה לשחוק את העובדים ולגרום לחוסר מוטיבציה בביצוע העבודה. לכן, אחד הדברים החשובים הוא לבצע ימי כיף לחברות שעוזרים לשבור את שגרת העבודה של העובדים, לחבר ביניהם ולהגביר את המוטיבציה שלהם. כאשר עורכים ימי כיף, העובדים מתחברים אחד לשני ואף מרגישים חיבור חזק יותר למקום העבודה מאחר שמרגישים שרואים את ההשקעה שלהם ומעריכים אותה. לכן, חשוב לערוך ימי כיף לחברות ולתת לעובדים לשבור שגרה מידי פעם. יש חברות שמבינות את החשיבות של ימי כיף ולכן בוחרות לערוך אותם פעם בחודש או חודשיים. 

 

מה חשוב לקחת בחשבון?

כאשר עורכים יום כיף לחברות חשוב לקחת מספר אלמנטים בחשבון. קודם כל יש לקחת בחשבון את נתוני העובדים הכוללים את כמות המשתתפים, את הגיל הממוצע, האם יש עובדים שסובלים ממחלה שמונעת מהם להשתתף בפעילות מסוימת וכדומה. כך תוכלו אילו פעילויות יתאימו ואילו פחות. בנוסף, חשוב להתאים יום הכיף שאתם עורכים לאופי העובדים שלכם. בסופו של דבר המטרה ביום כיף לעובדים היא לגרום להם להנות ולכן חשוב מאוד להתאים את הפעילות לאופי שלהם ולדברים שאוהבים לעשות. ימי הכיף צריכים לחבר בין העובדים ולגבש ביניהם. בימי הכיף אתם מעניקים לעובדי החברה חוויה משותפת וזכרונות משותפים שמחברים בצורה הטובה ביותר בין אנשים. לכן, ימי הכיף צריכים להיות חווייתיים ולעבור באופן מהנה שיגרום לעובדים להשתחרר, לצחוק ולהנות. 

 

פעילות חווייתית ומקורית

ימי כיף לחברות יכולים להיות הצלחה מסחררת או כישלון חורץ. לכן, בשביל להצליח לערוך פעילות מגבשת חשוב לבחור בפעילות מתאימה שתרומם את העובדים ותגרום להם להתחבר אחד לשני. אחת האופציות הטובות ביותר לכך הוא מופע טלפתיה לחברות. מופע כזה יכול לסקרן את העובדים, להעניק להם זיכרון ייחודי וחווייתי במיוחד. מופע טלפתיה לחברות הוא מופע על חושי שמתבצע על ידי אמן חושים. במופע זה נכללים טריקים שונים שכוללים קריאת מחשבות, להטוטי קלפים, שליטה ברגשות ומחשבות ועוד. מדובר במופע ייחודי, מרתק, חווייתי ומהנה שיעניק לעובדי החברה חוויה ייחודית ובלתי נשכחת. 

 

מה כולל המופע?

מופע טלפתיה לחברות הוא מופע שמתבצע על ידי אמן חושים. בדרך כלל המופעים משתנים בהתאם לאמן שמבצע אותם אך ישנם מספר קווים דומים ביניהם-

  • טלפתיה- בדרך כלל מופע טלפתיה לחברות יכלול טריקים שעוסקים בטלפתיה. טלפתיה היא היכולת לתקשר באופן על חושי על ידי החוש השישי, כלומר ללא חוש הראייה, השמיעה, המגע, הריח או הטעם. טריקים כאלה כוללים תקשורת בין משתתפי המופע בדרכים ייחודיות. 
  • טלקינזיס- מופעי טלפתיה בדרך כלל כוללים גם טריקים שונים של טלקינזיס. טלקינזיס הוא מונח המתאר הזזת עצמים בחלל על ידי כוח המחשבה. כמו כן עם טלקינזיס ניתן לשלוט על מערכות ביולוגיות מרחוק. טריקים כאלה כוללים שליטה ברגשות, מחשבות ורצונות של משתתפי המופע. 
  • קריאת מחשבות- מופע טלפתיה לחברות יכלול גם טריקים שונים של קריאת מחשבות. אמני החושים לומדים במשך שנים על קריאת שפת גוף, פענוח הבעות פנים ויודעים לזהות מתי אדם דובר אמת או שקר. כך הם כוללים טריקים של קריאת מחשבות. 
  • להטוטי קלפים- בדרך כלל מופעים אלה יכללו גם להטוטי קלפים מסוגים שונים כמו ניחוש הקלפים שבחר המתנדב, מציאת קלפים ועוד. 

 

כיצד תבחרו את אמן החושים?

אחד הדברים החשובים למופע טלפתיה לחברות שיתבצע באופן ייחודי ומרתק הוא לבחור נכון את אמן החושים. חשוב לבחור באמן חושים מקצועי שמבצע מופע מרשים, מרתק ומהנה שידביק את הקהל לכיסא. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים- 

  • צפו במופע של האמן- לפני בחירת אמן החושים חשוב לצפות במופע שהוא עורך על מנת לקבל מושג ולהחליט האם הוא מתאים לכם או לא. תוכלו ללכת למופע שלו ולצפות בו בלייב או לראות סרטונים ממופעים קודמים. על ידי צפייה במופע של האמן תוכלו לקבל מושג על אופי המופע, אופן התקשורת שלו עם הקהל, רמת המקצועיות והאם הוא מתאים לאירוע שלכם או לא. 
  • התאימו את האמן לקהל- בבחירת אמן חושים למופע טלפתיה לחברות חשוב מאוד להתאים את האמן לקהל היעד. בדרך כלל אמן החושים יברר פרטים על הקהל לפני בשביל להתאים את הטריקים ולכלול בדיחות מתאימות כולל בדיחות פרטיות על מקום העבודה וכדומה. 
  • המלצות- לבסוף, אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל החלטה מושכלת בנוגע לבחירת איש  מקצוע היא לקבל המלצות. אם אין לכם יכולת לקבל המלצות ממקור ראשון, כלומר מחברים, קולגות, מכרים וכדומה, תוכלו לחפש המלצות וחוות דעת באינטרנט. כיום ניתן לקבל המלצות במגוון דרכים כמו אתרים, פורומים וכמובן קבוצות בפייסבוק. חשוב לקחת בחשבון מספר המלצות ולהצליב ביניהן בשביל להיות בטוחים שקיבלתם תמונת מצב מלאה ואמינה. 
מופע טלפתיה לחברות
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי