להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים למסיבות רווקים

תוכן עניינים

מזל טוב! חבר שלכם מתחתן וזו ההזדמנות שלכם לחגוג לו אירוע בלתי נשכח לפרידה מהרווקות. כשמדובר על מסיבת הרווקים המושלמת יש כמה דברים שכדאי לארגן ולתכנן מראש כדי לדאוג לאירוע מוצלח באמת. אין ספק כי מסיבת רווקים היא אירוע חשוב, כזה שמצד אחד מציין את העובדה שבקרוב הרווק הופך לבן זוג לכל החיים, דבר שהוא מרגש ולא נתפס לכשעצמו. בנוסף, מצד שני, זה כייף כל כך לחגוג מסיבת רווקים עם כל החברים, מסוג האירועים שכמעט אף גבר בעולם לא מוכן לוותר עליהם. שילוב בין אלכוהול לאוכל טוב, אטרקציה מרגשת, זמן איכות ביחד והרבה מאוד צחוקים וכייף. כעת כל שנותר לנו הוא רק לתכנן את המסיבה המדהימה בתבל. במאמר זה ננסה לתת לכם את הטיפים שכל אחד צריך להכיר לפני שיוצאים לדרך לתכנן מסיבת רווקים, כשהחשוב מכולם הוא – אם אתם רוצים ערב בלתי נשכח, כדאי לכם להזמין אמן חושים למסיבות רווקים. אבל בואו נתחיל.

מה צריך לארגן מסיבת רווקים?

אם אתם אחראים על התכנון לאירוע, כדי שתתחילו להפשיל שרוולים ולבדוק את כל הנושאים הבאים עליהם נפרט עכשיו.

  1. מיקום – כל מסיבה צריכה לוקיישן, כדי לייצר את הערב המושלם אתם צריכים לבחור מיקום שיתאים לצרכים שלכם. יש מספר פרמטרים חשובים שישפיעו על בחירת המיקום. אם כולכם מדרום הארץ רוב הסיכויים שלא תרצו לחגוג בצפון, אם אתם 5 אנשים אתם לא צריכים וילה שלמה, וכמובן אם התקציב שלכם מוגבל לא תוכלו להיפרד מאלפי שקלים עבור הלוקיישן לבדו. חפשו באינטרנט אחר מקומות שמתאימים לכל הסעיפים האלו ובחרו במקום שמתאים לכם במיוחד ברוב הפרמטרים.

  2. אוכל ושתייה – מסיבת רווקים כמו כל אירוע צריכה לכלול בין השאר אוכל ושתייה. כולם צריכים לאכול וזה חלק מהכיף. פעמים רבות, בעיקר כשמדובר במסיבת רווקים, גם אלכוהול טוב הוא הכרחי. גם כאן יש מספר אפשרויות ותצטרכו למצוא את המתאימה ביותר עבורכם. תוכלו להביא שף שיבשל, תוכלו להזמין אוכל באותו הערב, להזמין מראש מגשי אירוח או להכין משהו. לצד האוכל שתבחרו להגיש, כדאי לדאוג לאלכוהול שהחתן לעתיד ישמח ליהנות ממנו בערב הזה.

  3. תוכן – החלק אולי הכי משמעותי וזכיר בכל אירוע הוא התוכן. אפשר לעשות ברכות אישיות, סרטון של הכלה לעתיד או ההורים או קליפ מוזיקלי, כל אלו הם נחמדים מאד לחלק מהאירוע. אבל אם תרצו ערב בלתי נשכח, תשקלו טוב להזמין מישהו במחוץ שיכול לתת מענה לחלק הזה. ההמלצה שלנו היא חד משמעית – אמן חושים למסיבות רווקים זה הפתרון המושלם. למה דווקא אמן חושים למסיבות רווקים? כבר נסביר.

למה כדאי להזמין אמן חושים למסיבות רווקים?

בדרך כלל אם חבר אחד מתחתן, הוא לא היחיד. הייתם כבר במספר מסיבות רווקים. שיחקתם סנוקר בוילה, שיחקת פוקר בלופט, מסיבות בריכה, כל האפשרויות המוכרות. יש משהו יוצא דופן כשבוחרים להזמין אמן חושים למסיבות רווקים. במקום שתצטרכו לדאוג לבדר את עצמכם במהלך הערב, האמן חושים ידאג להדהים אתכם ולייצר לכם ערב שלא תפסיקו לדבר עליו. היתרון הגדול באמן חושים למסיבות רווקים, שבשיחה קלילה מראש, תוכלו להתאים את התוכן שלו לערב שלכם ולסוג האנשים שאתם. גם אם אתם דתיים, צמחונים, נשואים אם ילדים, אמן חושים למסיבות רווקים יכול להתאים לכולכם.

מה כולל מופע של אמן חושים למסיבות רווקים?

אמן חושים למסיבות רווקים עורך מופע שכל מטרתו להדהים אתכם, מה יותר טוב מזה? אם במופעי קסמים עוסקים לרוב באלמנטים פיזיים שנעלמים או משתנים לעיני הקהל, במופע של אמן חושים מומלץ במסיבות רווקים דווקא מתמקדים במה שפחות נראה לעין. זה יכול להיות כוח קריאת מחשבות כאשר מנחשים על מה אחד מהמשתתפים בקהל חושב באותו הרגע, או היכולת לגרום למשתתפים לפעול באמצעות כוח המחשבה בלבד. תוכלו להנחות את אמן החושים מראש בנושאים שרלוונטים לחתן ובכך גם לייצר התאמה אישית לאירוע וגם להדהים אותו אפילו יותר עם מעט הכרות מוקדמת. אם התיאור הכללי הזה לא קנה אתכם, אתם מוזמנים לצפות בסרטונים ברחבי האינטרנט ולראות קצת ממש שמופע של אמן חושים למסיבות רווקים יכול לכלול.

כמה עולה להזמין אמן חושים למסיבות רווקים?

בכל הנוגע למחיר קשה לנקוב בסכום מדויק. יש אמני חושים שידועים ברמה בינלאומית וגובים אלפי שקלים לשעת מופע ויש אמנים בתחילת דרכם שלוקחים סכומים סמליים יותר. גם מיקום המופע, מבחינה גיאוגרפית, משפיע על המחיר וגם משך המופע. מופעים בסופי שבוע עלולים לעלות יותר מבאמצע שבוע וכמובן כמות האנשים תשפיע על התמחור. ניתן לומר בכלליות שהמחיר של מופע אמן חושים למסיבות רווקים יכול לנוע מכמה מאות שקלים בודדים לשעת מופע ועד עשרות אלפים שקלים.

לסיכום, מסיבת רווקים היא ללא ספק בין האירועים הכי חשובים עבור כל גבר בעולם, במיוחד גבר שעומד להתחתן עם בכירת ליבו. כעת, כל שנותר לכם הוא ליצור קשר איתנו ואנחנו כבר נדאג להכל. חברת טופ שואו הפקות בעמ היא בין חברות ההפקה המובילות בישראל. אנחנו מתחייבים למופע ייחודי, שונה ובלתי נשכח. השילוב בין מופע קסום, יצירתיות, דמיון והומור הופך את האירוע של אמיר לוסטיג למשהו בלתי נשכח, כזה שגם אתם וגם החברים שלכם יזכרו לעוד הרבה מאוד זמן. מסוג האירועים שפשוט כייף ואפילו אפשר לומר זכות לקחת בהם חלק. המופע של אמיר לוסטיג הוא מופע המשלב בין מטליזם מקורי וייחודי. לאורך כל המופע יתרחשו ממש מול העיניים שלכם קסמים מיוחדים ומחשמלים בשילוב טכנולוגיה מרהיבה. אז למה אתם מחכים? השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם כמה שיותר מהר. 

אמן חושים למסיבות רווקים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי