להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים לבת מצווה

תוכן עניינים

הגיע העת, הילדה הקטנה שלכם מתבגרת והגיע הזמן לחגוג לה בת מצווה. נשמח להציע לכם את כל מה שחשוב לארגן לאירוע כזה, שיהיה מעולה, מרגש, משמח ויוצא דופן. לא עוד בת מצווה סטנדרטית, אלא אירוע שמתאים למשפחה שלכם, לילדה שלכם. זה מתחיל בלוקיישן ומסתיים במופע מסחרר של אמן חושים לבת מצווה, אבל אנחנו מקדימים את עצמנו, בואו נתחיל.

החשיבות של אירוע כמו בת מצווה

אירוע בת מצווה הוא אירוע של פעם בחיים. גם עבור המשפחה וכמובן עבור הילדה או אם תרצו הנערה שחוגגת. בנות נוער רבות אשר מגיעות לתקופה שבה הן רוצות לחגוג את בת המצווה שלהן, מריצות בראש כל מיני חלומות ולא תמיד יודעות מה הדרך הטובה ביותר להפיק את האירוע שלהן. כולן רוצות שבת המצווה תהיה מיוחדת, ייחודית ויוצאת דופן, כולן מתרגשות, כולן חולמות על אירוע מהחלומות, אירוע שהוא באמת בלתי נשכח. 

מה צריך לארגן לבת מצווה שכולם ידברו עליה?

  • לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן – כל אירוע בת מצווה צריך מקום לחגיגה. יש כמה אפשרויות ותוכלו לבחור את המתאימה לכם. אירוע בת מצווה יכול להיות קטן ואינטימי בסלון הבית או בחצר שלכם. אם אין אפשרות כזו בבית שלכם או של קרובי משפחה מדרגה ראשונה, תוכלו לנסות לסגור אירוע קטן במועדון דיירים בבניין, אלו האפשרויות הצנועות יותר. אפשר לסגור חדר במסעדה, בר יין ועד לגן אירועים. הלוקיישן צריך להתאים כמובן לכמות המוזמנים, לגיל של המוזמנים לתקציב ולתוכן. אם חשובה לכם בריכה באירוע שלכם, לא תוכלו לקיים אותו בסלון כמובן. אם כל האורחים הם החברים של הילדה בגיל 12 בלי משפחה או מבוגרים, לא תסגרו בר יין. אם תרצו אמן חושים לבת מצווה, תצטרכו מקום שיהיה מספק לכמות המוזמנים ולהופעה.
  • אוכל – אפשר לפתור את נושא האוכל בכמה דרכים. הפשוטה ביותר היא פשוט להזמין כמות גדולה של טייק אווי, ממסעדה, מפיצריה או מגשי אוכל מוכנים של כריכים ירקות וכדומה. גם כאן תבחרו בסגנון אחר של אוכל בהתאם למספר המוזמנים שלכם ואם הם ילדים, מבוגרים או גם וגם. אפשר להזמין דוכני אוכל שיגישו אוכל לאורך האירוע, כיום כמעט כל ההמבורגריות המוכרות מציעות את האפשרות הזו. אפשרות נוספת היא כמובן קייטרינג של ממש, שיגיש את המנות לאורך הערב, כמובן עד לתחילת המופע של אמן חושים לבת מצווה, לא נרצה שיפריעו לו.
  • שתייה – אם האורחים שלכם הם בעיקר ילדים, כנראה שיספיקו לכם כמה בקבוקי שתייה קלה שתקנו מראש ומים. אם יש גם מבוגרים, תרצו לשדרג בכמה בקבוקי יין ובירה. אם יש תקציב, אולי תרצו בכלל בר קוקטיילים מדליק עם ברמן צמוד. זה תלוי בתקציב ובלוקיישן.
  • בגדים – חגיגת בת מצווה היא אירוע חד פעמי לקראתו הבת שלכם בטח מאד מתרגשת. תוכלו לבחור יחד איתה בגדים ברשת אופנה או ללכת ממש למעצבת שתציע לה את האאוטפיט המושלם. כמובן שגם ההורים של ילדת השמחה צריכים להתלבש בהתאם.
  • תוכן – האירוע הזה לא יחזיק הרבה אם לא תמלאו אותו בתוכן. לשם כך אתם צריכים לבחור את התוכן המתאים לכם. אמן חושים לבת מצווה זה פתרון מושלם שיכול להעסיק גם ילדים וגם מבוגרים ולא מרגיש לא מותאם. בנוסף, תוכלו כמובן להכין גם סרטון לילדת השמחה או תכנים אישיים נוספים.

מה היתרונות של אמן חושים לבת מצווה?

היתרון הגדול ביותר של מופע של אמן חושים לבת מצווה הוא בכך שהמופע מתאים לילדים ולמבוגרים כאחד. קוסמים לדוגמה, מתאימים יותר לימי הולדת לילדים, אבל אמן חושים לבת מצווה יעניין מבוגרים וילדים כאחד. מופע כזה כשמבוצע על ידי אמן חושים מקצועי, יגרום לכולם לדבר עליו עוד הרבה אחרי שהערב יסתיים.

מתלבטות לגבי חגיגת בת מצווה? הכירו את המופע של אמיר לוסטיג. אם אתם חושבים על הפקת בת מצווה ולא יודעים איך לעשות את זה, דעו לכם שאחת ההפקות היותר מוצלחות שיכולות להיות זו הפקת בת מצווה באמצעות מופע עם אמן חושים. 

הכירו את המופע של אמיר לוסטיג

חברת טופ שואו הפקות בעמ שמחה וגאה מאוד להציג בפניכם את המופע של אמן החושים המפורסם אמיר לוסטיג. הוא כבש במות בכל העולם, מפתיע את האורחים שלו בכל פעם מחדש, ולכן אם עכשיו אתם מחפשים רעיון מקורי להפקת בת מצווה, כדאי לכם לשמוע עוד על המופע שלו. לוסטיג הוא אמן חושים וטלפתיה שגורם לאורחים להתבלבל, לשאול שאלות ופשוט להיות מופתעים. כמובן שאם עדיין לא צפיתם בלוסטיג או במופע שלו, אם רק שמעתם את השם אבל אתם לא באמת יודעים על מי ומה מדובר זו ההזדמנות שלכם להפיק אירוע של פעם בחיים. 

לוסטיג עוסק בתחום הטלפתיה כבר שנים רבות וארוכות. לאורך השנים הוא זכה במגוון פרסים והוא נחשב אמן מוערך על הבמות. במהלך השנים הוא השתתף ולקח חלק בתכנית שזכתה לביקורות חיוביות רבות – היורש עם אורי גלר המוכר לכולנו. בנוסף, לוסטיג זכה להכרה ביכולות המופלאות שלו בתכנית שכבשה את המסך פסיכו בכיכובו של נמרוד הראל וזאף כה פעמיים ברציפות במקום הראשון בתחרות של אגודת הקוסמים. המופע שלו זכה להערכה על ידי אלפי צופים והוא יפתיע אתכם במקוריות ותוכן ייחודי. מדובר במופע השונה לגמרי מכל מה שהכרתם. כעת, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לדבר עם הקרובים שלכם, לחשוב האם אתם רוצים להפיק בת מצווה מופלאה שכזו וליצור איתנו קשר כמה שיותר מהר. המקומות למופעים מוגבלים.  השאירו את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון. 

אמן חושים לבת מצווה
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי