להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים וטלפתיה

תוכן עניינים

אמן חושים וטלפתיה

עוד מימיו של אורי גלר, אנשים מתעניינים בתחום של מנטליסטים ואומני חושים. אם יצא לכם להיות נוכחים במופע של אמן חושים וטלפתיה, רוב הסיכויים שחוויתם אירוע בלתי נשכח. כיום, ישנה אפשרות להזמין אמן חושים וטלפתיה לאירועים פרטיים או עסקיים שאתם עורכים ולהבטיח לאורחים שלכם משהו יוצא דופן. 

החלטנו להזמין אמן חושים וטלפתיה לאירוע שלנו, למה עוד צריך לדאוג?

אם החלטתם להזמין אמן חושים וטלפתיה אתם יכולים להיות רגועים שסגרתם את התוכן לאירוע שלכם. האירוע בוודאות לא יהיה משעמם ולאורחים יהיה במה להתעסק. כעת תצטרכו לדאוג גם לשאר הדברים.

  • מקום – אם החלטתם ללכת על מופע של אמן חושים וטלפתיה, אתם צריכים מקום שיוכל לארח את האורחים שלכם וגם יאפשר למופע להתקיים, אם זו במה או אזור מרווח מספיק כדי לייצר הפרדה בין הקהל למופע. המקום צריך להיות מותאם לא רק למופע אלא גם לכמות המוזמנים כך שכולם יוכלו לשבת, לצפות ולהשתתף בנוחות ובנעימים.
  • אוכל ושתייה – כל אירוע טוב ומושקע יכלול גם כיבוד לאורחים. זה יכול להיות כיבוד פשוט ברמת הנשנושים, מאפים במרכז השולחן או מגשי אירוח חגיגיים וזה יכול להיות גם קייטרינג חגיגי שיגיש מנות לכל אורך הערב. זה כמובן תלוי תקציב, מספר אורחים וכן הלאה. אם מדובר באירוע שכולל גם ילדים, חשוב לדאוג לאוכל שגם מותאם להם כמובן, אם מדובר באירוע יותר רשמי, תרצו אוכל שהוא יותר אלגנטי. גם בתחום המשקאות תוכלו להשקיע יותר ופחות, החל מבר אקטיבי שיגיש קוקטיילים לאורך האירוע ועד להגשה פשוטה של שולחן משקאות קלים.
  • עיצוב את עיצוב האירוע תוכלו להתאים לסגנון ולתוכן, אם מדובר באירוע בת מצווה תרצו בוודאי לקשט באופן שונה מאשר אירוע חברה או כנס מקצועי. קחו בחשבון שיש אירוע מרכזי שהוא המופע אמן חושים וטלפתיה שצריך להתייחס אליו ברמת התאורה, הסאונד, מקומות הישיבה וכן הלאה, לכן תצטרכו כמובן מקומות ישיבה לכל האורחים ורצוי גם אם זה מתאפשר שתהיה במה למופע.

איך נראה מופע של אמן חושים וטלפתיה?

מדובר במופע שכולו חוויה רב חושית מלהיבה ומלאה בהפתעות. בניגוד לקסמים שהם לרוב עוסקים באובייקט פיזי, כשמדובר במופע של אמן חושים וטלפתיה ההתמקדות היא יותר בנסתר מאשר בגלוי. אמן חושים וטלפתיה משתף את הקהל כאשר הוא מנסה לנחש מה עובר בראשם של המשתתפים, בין אם זה קלף שנבחר, דמות או מספר לדוגמה. אמן חושים וטלפתיה יכול לנסות להפעיל את הקהל בכוח המחשבה שלו ולגרום להם לעשות דברים שהם לא מצפים להם. לרוב, אמן חושים וטלפתיה יהיה כריזמטי ומעניין כך שיוביל את כל המופע באופן שידהים את המשתתפים וירתק אותם. לא בטוחים איך נראה מופע כזה? אתם יכולים לחפש ברחבי השרת סרטונים, תתכוננו להיסחף!

קראו עוד: אמן חושים לאירועים

לאיזה אירועים מתאים להזמין אמן חושים וטלפתיה?

אמן חושים וטלפתיה יכול להתאים למגוון רחב של אירועים פרטיים ועסקיים:

  1. אירועי חברה וגיבוש – אם אתם עורכים אירוע עסקי לעובדים ומעוניינים לייצר חוויה חד פעמית, מגבשת, מעניינת, מדהימה, כזו שידברו עליה למחרת במטבחונים ברחבי הבניין, אמן חושים וטלפתיה הוא ללא ספק הפתרון עבורכם. המופע יכול להיות סוחף מספיק כדי גם לגבש וגם לרתק. אל תשכחו אף פעם כי העובדים שלכם נותנים מעצמם המון, הם משקיעים את הזמן שלהם, מקריבים לפעמים מהחיים של עצמם
  2. חגיגות בר או בת מצווה – כשמדובר בחגיגה מהסוג הזה, לרוב האורחים יהיו משולבים, יהיו גם ילדים שהם בני הכיתה או השכבה של החוגג, גם מבוגרים שהם בני המשפחה ולעיתים גם מבוגרים נוספים כמו חברים לעבודה וכו'. במיוחד באירועים מסוג זה, יש יתרון שמופע שיכול להדהים ולהתאים לכולם. מצד אחד לא מופע קסמים ילדותי ומצד שני משהו שישתף וידהים את כל הקהל.
  3. חגיגות לימי הולדת עגולים, ימי נישואים ועוד – גם באירועים משפחתיים חגיגיים כיף להזמין אמן חושים וטלפתיה שיוכל להרים מופע שיפנה לכולם, ללא הבדל גיל ומין. 

כמה עולה להזמין אמן חושים וטלפתיה?

מבחינת המחיר מדובר בטווח מחירים דיי רחב. המחיר יכול להיות מושפע מניסיונו של אמן החושים, עד כמה הוא מוכר וידוע, אבל גם מהיום בשבוע בו מתקיים המופע, משך המופע, מספר האורחים, המיקום הגיאוגרפי ועוד. ניתן לומר שעלות מופע כזה יכולה להתחיל מכמה מאות שקלים ועד אלפי שקלים לשעה. כמובן שהמחיר מושפע ברובו מרמת המוניטין של האמן ועד כמה הוא פופולארי, האם המופע כולל או לא כולל את השכרת המקום למופע עצמו וגורמים משתנים נוספים שבחלקם ניתן לשלוט ולהוזיל את המחיר ובחלקם לא. 

רוצים לארגן ולהפיק אירוע ייחודי ולהזמין אמן חושים וטלפתיה? הגעתם בדיוק למקום הנכון! חברת טופ שואו הפקות בע“מ מייצגת את אמיר לוסטיג. עם שנים של ניסיון ואהבה אינסופית לתחום, אמיר והמופע שלו עתידים להדהים אתכם. כל מה שאתם בעצם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם באתר שלנו ואנחנו כבר נדאג לכל השאר. אם אתם חולמים לחגוג יומולדת ייחודית, אם אתם רוצים להפתיע מישהו שקרוב לכם, אם בא לכם לפנק ולפרגן לעובדי החברה שלכם, יש לכם הזדמנות מדהימה לעשות את זה. אמיר לוסטיג בעל ניסיון ואהבה אינסופית לתחום, במהלך השנים השתתף בתכניות מנטליזציה כמו בלתי נתפס, היורש ופסיכו. הוא זכה פעמיים ברציפות בתחרות הארצית של אגודת הקוסמים. המופע שלו משלב בצורה מרהיבה בין מנטליזם מקורי וייחודי לבין הומור מדליק. אין ספק כי מדובר באחד המופעים הכי מדהימים שאתם יכולים לחוות. אז קדימה למה אתם מחכים? 

אמן חושים וטלפתיה
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי