להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים לאירועים פרטיים

תוכן עניינים

דמיינו לכם את המצב הבא. יש לכם בקרוב אירוע חשוב, אתם שוברים את הראש איך לארגן את האירוע המושלם לאנשים שחשובים לכם. אתם לא רוצים עוד אירוע רגיל ורגוע, אלא משהו שממש יעורר תדהמה באורחים שלכם. עכשיו כבר לא צריך לדמיין, אמרתם תדהמה? אמרתם אמיר לוסטיג! אמיר לוסטיג הוא אמן חושים לאירועים פרטיים ועסקיים שיוכל להגיע לאירוע שלכם ולהפוך אותו לבילוי בלתי נשכח. אירוע שידברו עליו עוד רבות אחרי שיסתיים. אז אם מתאים לכם להזמין אמן חושים לאירועים פרטיים, נשמח להסביר לכם על כל הסיבות למה זה כדאי.

מהו בכלל אמן חושים?

לכל אחד ואחת מאיתנו יש חושים. המישוש, הראייה, הטעם, השמיעה…אנחנו סופגים את כל המידע דרך החושים וגם מכירים בעזרתם את האנשים ואת הסביבה שלנו. בעוד יש בחירות שאנחנו עושים כי אנחנו צריכים, יש בחירות שאנחנו עושים מהרצון החופשי שלנו. אמן חושים, מציג בפנינו כל מיני אפשרויות והוא יודע להגיד במה נבחר, מבלי שנגיד לו או נרמוז לו על כך שום דבר. שאלות רבות עולות על ידי הקהל במופע חושים כמו למשל האם האמן משפיע עלינו בדרך כזו או אחרת, האם יש לו את היכולת להפנט אותנו, האם הוא גורם לנו לבחור בדרך שהוא רוצה שנבחר בה ועוד שאלות בסגנון הזה. הרי יש המון סרטים וספרים שמבוססים על הרעיון הזה שנקרא מנטליזם או מנטליזציה… אז למעשה, אמן חושים הוא אדם כמו כל האנשים. אין לו יכולות על, הוא לא קוסם. מה שכן יש לו זה יכולות שלא לכולם יש כמו למשל זריזות בידיים, יכולת השפעה על מי שעומד מולו, יכולת להבין מי עומד מולו, קריאה של שפת הגוף וכדומה. אמנות החושים מבוססת על יצירת אשליה וזו שפה אמנותית לכל דבר. האשליה מבוססת על כך שהאמן שולט בתודעה שלנו וזה בעצם גם מה שהוא מציג. בעוד התודעה שלנו מחלקת לכל מיני חלקים את הקליטה והזיכרון שלנו, בזמן המופע נוצרים תהליכים ייחודיים שיכולים ליצור תפוסות שהן שגויות. כך למעשה נוצר מופע ייחודי, שונה ויוצא דופן.

איך מארגנים אירוע שיכלול אמן חושים?

כשמארגנים אירוע פרטי יש כמה דברים שכדאי לחשוב עליהם ולתכנן אותם מראש, נפרט על קצה המזלג על כמה מהנושאים האלו.

  1. מיקום – כל אירוע צריך להתקיים במקום מסוים כמובן. המיקום משתנה לפי כמות האורחים שלכם, עונות השנה, האזור הגיאוגרפי המועדף עליכם ועוד. מיקום לא חייב להיות גן אירועים יוקרתי, מופע של אמן חושים לאירועים פרטיים יכול להתקיים גם בסלון ביתכם, בחצר, במתנס או בחדר דיירים. כמובן, שאם האירוע שלכם מתקיים במקום אחר כמו אולם כנסים, אולם אירועים, מסעדה וכן הלאה, ניתן לתאם הגעה של אמן חושים לאירועים פרטיים בתיאום מראש ושיחת תיאום ציפיות.
  2. עיצוב – ההשקעה בעיצוב תלויה באופי האירוע ואיפה שהוא מתקיים. אם מדובר על אירוע קטן בסלון, העיצוב יכול להסתיים במפה יפה וכלים להגשה. אם מדובר על חלל גדול ומושקע אולי תרצו להשקיע יותר. כדאי ומגניב יהיה לעצב את האירוע בהתאם לזה שהזמנתם אמן חושים לאירועים פרטיים ולשלב אלמנטים עיצוביים מעולמות הנסתר, הקסמים וכן הלאה.
  3. אוכל ושתייה – אף אירוע לא יהיה מושלם בלי קצת אוכל נכון? גם כאן בנושא האוכל זה מאד משנה היכן אתם מקיימים את האירוע. אירוע קטן בסלון הבית יכול לכלול משלוח מוולט או מגשי אירוח של סנדוויצים וגבינות, אירוע באולם אירועים יכלול כנראה קייטרינג מסודר של המקום. בינהם יש גם את האפשרות להזמנת דוכני אוכל שהם מעט יותר קז'ואל אבל ידאגו לאורחים שלכם לכל אורך האירוע. לגבי השתייה גם כאן תוכלו להחליט בין בר קוקטיילים חגיגי לשולחן צידי עם בקבוקי שתייה וכל מה שבינהם.
  4. תוכן – כאן מגיע החלק שרלוונטי לנו. לא מספיק להזמין אנשים ולתת להם אוכל ושתייה. בשביל ערב טוב וכיפי באמת צריך לחשוב גם על תוכן מדליק. מלבד סרטון ביתי משפחתי שתכינו, שיר שתקליטו או קצת מוזיקת רקע, אם אתם מתכננים אירוע וחשוב לכם שיכלול תוכן שיעניין את האורחים שלכם בטירוף, כדאי לברר על אמן חושים לאירועים פרטיים.

איך נראה מופע של אמן חושים לאירועים פרטיים?

תראו לא נוכל לגלות הכול, אבל נוכל להגיד לכם שמדובר במופע שישאיר את האורחים שלכם המומים. אמיר לוסטיג ינחה את המופע וישלב את הקהל באופן זורם ומעניין. הוא יעשה לכם קסמים יוצאי דופן, כאשר בניגוד לקסמים של ילדים, כאן יותר מאשר שימוש באביזרים יש שימוש בכוח המחשבה. במופע של אמיר לוסטיג הוא יקרא ויעביר את המחשבות שלכם, ישלב ניחושים מפתיעים על תאריכים ומספרים, יזיז חפצים בכוח המחשבה בלבד, ישפיע על אנשים הצופים בקהל ועוד.

כמה עולה להזמין אמן חושים לאירועים פרטיים?

המחיר למופע אינו קבוע ומותאם לאירוע האישי שלכם. המחיר מושפע מדברים כמו כמות המוזמנים, מיקום גיאוגרפי, יום בשבוע ושעה, משך המופע ועוד. אז אל תהססו ליצור קשר ולקבל הצעת מחיר עבור המופע אמן חושים המתאים לכם.

לאיזה אירועים מתאים להזמין אמן חושים?

תוכלו להזמין אמן חושים לאירועים פרטיים ועסקיים כמו חגיגות ימי הולדת וימי נישואים, חגיגות בר או בת מצווה, ערבי גיבוש וערבי צוות בעבודה, כנסים מקצועיים שתרצו לשלב בהם תוכן מעניין ובעצם כל אירוע שחשוב לכם להפוך אותו לבלתי נשכח עבור האורחים שלכם.

מתי כדי להזמין אמן חושים לאירועים פרטיים ואיך מבצעים את ההזמנה?

מומלץ לתאם את התאריך מוקדם ככל האפשר על מנת לשריין לכם ערב מלא תדהמה. תוכלו ליצור קשר באמצעות מייל, או טלפון, לקבל הצעת מחיר, לשריין את התאריך ולשאול שאלות נוספות שרלוונטיות לאירוע שלכם.

הכירו את המופע של אמיר לוסטיג

אמיר לוסטיג הינו אמן חושים ומנטליסט אשר זכה להערכה רבה, גם בארץ וגם בעולם. במהלך השנים הוא השתתף בתחרויות קוסמים וזכה בפרסים, ואף לקח חלק בתכניות טלוויזיה מוכרות בתחום כמו פסיכו, היורש ובלתי נתפס. לוסטיג הרים מופע שרבים טוענים כי מדובר בחוויה ייחודית, שונה ובלתי רגילה. אנו מזמינים אתכם לקחת חלק במופע הזה וליצור אצל האורחים שלכם חוויה בלתי רגילה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר ונשמח לסייע לכם בכל מה שקשור להפקת המופע. אמיר לוסטיג לגמרי עתיד להדהים אתכם!

אמן חושים לאירועים פרטיים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי