להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע טלפתיה לאירועים

תוכן עניינים

מופע טלפתיה הוא חוויה ייחודית ועל חושית שמשאירה אותנו מרותקים לכסא ומופתעים ללא הפסקה. מופע טלפתיה מועבר על ידי אמן חושים שיבצע מגוון טריקים שונים במהלך המופע כמו קריאת מחשבות, שליטה ברגשות, הזזת חפצים בכוח המחשבה ועוד. 

 

מהו מופע טלפתיה?

מופע טלפתיה הוא מופע על חושי ייחודי ומרתק. טלפתיה היא תפיסה על חושית שמאפשרת להבחין במחשבות, רגשות ותחושות של אדם אחר. כלומר, טלפתיה היא למעשה היכולת של אנשים לתקשר אחד עם השני בלי להשתמש בחמשת החושים הרגילים- ראייה, שמיעה, מישוש, מגע וריח. כלומר, בטלפתיה מתקשרים באופן על חושי, על ידי "החוש השישי". במהלך מופע טלפתיה לאירועים, אמן החושים יכלול מגוון טריקים שונים של טלפתיה ויגרום למשתתפים לתקשר אחד עם השני בדרכים ייחודיות. לדוגמא, אמן החושים יוכל לגעת בברך של אחד המשתתפים ולגרום למשתתף אחר שיושב רחוק ממנו להרגיש את המגע. 

 

לאילו אירועים זה מתאים?

מופע טלפתיה לאירועים למעשה מתאים למגוון רחב של סוגי אירועים. בין אם אתם עורכים מסיבת רווקות/ רווקים, בר/ בת מצווה, חתונה, ימי הולדת, חוגי בית, אירועים עסקיים, כנסים, ימי כיף ועוד מגוון אפשרויות, תוכלו לשדרג את האירוע על ידי מופע טלפתיה. 

מופע הטלפתיה, ייבנה ויותאם לסוג האירוע שתערכו ולקהל היעד של האירוע. אמן החושים יברר לפני המופע מגוון פרטים על הקהל כך שיוכל להתאים את המופע אליו ולכלול בדיחות מתאימות, להתאים את הטריקים שעושה ולאפשר לכם להנות מחוויה בלתי נשכחת. מופע טלפתיה לאירועים מאפשר להנות ממגוון תרגילים, ערוצי תקשורת ייחודיים, להטוטי קלפים, ועוד. בדרך כלל המופע יכלול מתנדבים שאיתם אמן החושים יבצע את המופע.

 

למה להזמין מופע טלפתיה לאירועים?

כאשר מזמינים מופע טלפתיה לאירועים יכולים להנות ממגוון יתרונות שונים. אמן החושים שעורך את המופע, יכלול הפתעות מיוחדות ומרתקות במופע, יקרא את המחשבות של הקהל בנוגע לבחירות שונות כמו צבעים, מספרים, קלפים וכדומה. על ידי מופע כזה, האורחים יוכלו להנות מטריקים ייחודיים וממגוון סוגים של קשרים טלפתיים. לדוגמא, הם יוכלו להנות מקריאת מחשבות ומלהטוטי קלפים ייחודיים. בעקבות כך הם ייהנו מחוויה על חושית מהפנטת ומסקרנת. 

הטלפתיה, היא תחום שאמן החושים לומד במשך שנים רבות. כך הוא לומד לקרוא שפת גוף, לפענח הבעות פנים, יודע לזהות מתי האדם דובר אמת ומתי שקר ועוד. כך הוא יכול לקרוא את מי שעומד מולו באופן בסיסי ופשוט. אך חשוב להבין, גם אם האדם שעומד מול אמן החושים לא יעשה תנועה חריגה או לא יהיה חשוד, אמן החושים יוכל לקרוא את המחשבות שלו ואת הרגשות והרצונות שלו. מדובר במופע מיוחד ומהנה שכולל קסמים ותקשורת כך שהאורחים שלכם יקבלו חוויה בלתי נשכחת. כך אמן החושים יוכל ליצור ערוץ תקשורת חדש ובינאישי עם הקהל. על ידי כך משתתפי האירוע יוכלו להנות מחוויה מפתיעה ומדהימה.  

קראו עוד: אמן חושים מחיר

מה כולל מופע טלפתיה?

כפי שהבנו, הזמנת מופע טלפתיה לאירועים היא דבר ייחודי, מפתיע ומסקרן שיכול להשאיר את האורחים שלכם בתחושה מדהימה. מופעי טלפתיה משתנים בין אמן לאמן, אך בדרך כלל כוללים מגוון טריקים דומים. בין הטריקים הללו נכללים הטריקים הבאים- 

  • להטוטי קלפים- בדרך כלל, מופע טלפתיה שמתבצע על ידי אמן חושים יכלול גם להטוטי קלפים. להטוטי קלפים כוללים מגוון אפשרויות כמו ניחוש קלפים, העלמת קלפים, מציאת הקלפים במקומות בלתי צפויים ועוד. 
  • טלקינזיס- טלקינזיס, מתאר את היכולת של אדם להזיז עצמים בחלל על ידי כוח המחשבה בלבד. בנוסף, עם טלקינזיס ניתן להשפיע מרחוק על מערכות ביולוגיות שונות וכך גם על בני אדם. על ידי שילוב טלקינזיס במופע טלפתיה, אמן החושים יוכל להזיז עצמים במרחב, לשלוט על הרגשות, המחשבות והרצונות של המשתתפים וליצור אווירה מרתקת וייחודית. 
  • קריאת מחשבות- כפי שציינו קודם, במסגרת טלפתיה ניתן לקרוא את המחשבות של הקהל. במופע טלפתיה לאירועים, ניתן לכלול טריקים של קריאת מחשבות. כך אמן החושים יהיה מסוגל לקרוא את המחשבות של הקהל, לנחש פרטים מסוימים ולהפוך את המופע למפתיע. 

 

מופע טלפתיה לאירועים על ידי אמן מקצועי

על מנת להצליח לשדרג את האירוע שלכם ולהנות ממופע טלפתיה ייחודי חשוב מאוד לבחור אמן חושים מקצועי וטוב. חשוב לקחת בחשבון פרמטרים כמו הרמה המקצועית של אמן החושים, יכולת התקשורת והצגת הדברים מול הקהל, יכולת ההנחיה שלו והניסיון שלו. כלומר, חשוב לבחור באמן חושים שלא רק מבצע טלפתיה אלא יודע גם להעביר מופע מהנה ומרתק שכולל גם יצירת חוויה כיפית. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים- 

  • המלצות- אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור אנשי מקצוע וכך גם אמני חושים היא על ידי המלצות. כדאי לקבל המלצות ממקור ראשון, כלומר מאנשים ששמעו, חוו או מכירים אמן חושים מומלץ ונהנו מהמופע שלו. במידה שאינכם יכולים לקבל המלצות ממקור ראשון, תוכלו למצוא מגוון חוות דעת באינטרנט. כך תוכלו להיכנס לקבוצות פייסבוק, פורומים או אתרים שונים ולקרוא על אמן החושים. חשוב להצליב מידע ממגוון מקורות על מנת לקבל תמונה מלאה ואמינה על אמן החושים. 
  • צפו בסרטונים- כמו שאנחנו מבקשים לראות תיק עבודות של חשמלאי או שיפוצניק, כך כדאי לבקש לראות גם תיק עבודות של אמן החושים. לשם כך יש לצפות בסרטונים מאירועים קודמים בהם השתתף אמן החושים. על ידי צפייה בסרטונים קודמים תוכלו להבין מה הרמה המקצועית של אמן החושים ומה אופן התקשורת שלו עם הקהל. כך תוכלו להחליט האם הוא מתאים לאירוע שלכם או לא. 
  • התאימו את האמן לקהל- כאשר מזמינים מופע טלפתיה לאירועים חשוב לבחון מראש האם אמן החושים מתאים לקהל של האירוע או לא. לדוגמא, קהל של בר מצווה יהיה שונה מקהל של אירוע עסקי, לכן חשוב להתאים את אמן החושים לקהל מולו יופיע. 
מופע טלפתיה לאירועים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי