להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים לנוער

תוכן עניינים

בני נוער הם עם שקשה לרצות, במיוחד בעידן של היום. הם כבר ראו הכול באינטרנט, שמעו הכול מחברים, קשה להפתיע אותם ולרגש אותם. אם אתם מתכננים אירוע שכולל בני נוער, אתם בטח חוששים כיצד תמלאו את הזמן. כשהילדים שלכם היו יותר קטנים יכולתם להביא מפעיל יומולדת שיבצע כמה שירים וריקודים או סוג של הפעלת ספורט עם משחקים מאתגרים, אבל ככל שהילדים מתבגרים האפשרויות כבר מצטמצמות. חבילה עוברת או נר בבקבוק זה כבר פשוט לא מספיק. אז אם חשוב לכם לייצר אירוע בלתי נשכח, יש לנו את ההצעה המושלמת עבורכם, אמן חושים לנוער. בהמשך נספר לכם בדיוק למה זה הפתרון המושלם, מה כולל מופע של אמן חושים לנוער ומה עוד צריך לארגן בשביל האירוע שלכם.

מה כולל מופע של אמן חושים לנוער?

אמיר לוסטיג הוא אמן חושים לנוער ולמבוגרים, שזכה בפרסים רבים עבור המופע המצליח שלו שרץ כבר שנים. המילה שחוזרת על עצמה הכי הרבה בתיאור המופע של אמיר לוסטיג היא – תדהמה. אמיר ינחה עבורכם את המופע שיכלול שיתוף הקהל (מי שמעוניין כמובן) וביצוע קסמים של ממש. בניגוד לקסמים של מופעי קוסמים לילדים, אמן חושים לנוער משתמש בכוח המחשבה ומשלב במופע שלו רגעים מדהימים של שיח מרתק לצד שימוש בטכנולוגיה עדכנית, סמארטפונים ועוד, מה שמתחבר באופן מיוחד לעולמם של בני הנוער. המופע תמיד הופך לשיחה של היום למחרת ויכול להיות ערב בלתי נשכח עבור בני הנוער שלכם. אנחנו כמובן לא נגלה את כל פרטי המופע, כדי להשאיר לכם את הכיף לאותו הערב, אבל אם יש מידע שחסר לכם ואתם לא בטוחים לגביו ניתן ליצור קשר ולקבל פרטים נוספים.

קצת על טלפתיה

שהיינו נערים ונערות בעצמנו, היינו מגיעים לבתי הקולנוע וצופים בכל מיני סוגים של סרטים מעולם המדע הבדיוני. השחקנים בסרטים הללו היו קוראים את המחשבות של אחרים ואפילו מעבירים אליהם מחשבות שהם היו חושבים בעצמו. יכולות טלפתיות אכן קיימות בתחום המופעים והן מספקות למיליוני אנשים ברחבי העולם אופציה טובה לברוח מהיום יום שלהם ולהנות ממופע איכותי, כיפי ומפתיע. ההגדרה של טלפתיה מבוססת על תפיסה על חושית והיא מוכרת בסיפורי מדע בדיוני, הרפתקאות וגם פנטסיה. היא משתייכת לתחום המיסטיקה והמטרה של המנטליסט היא בעצם להבין או לקרוא את המחשבות, הרגשות והתחושות של אחרים. הוא מסוגל להעביר לאנשים מידע מבלי שהוא מעודד שום פעולה. מה שקורה בעולם הזה, הוא ביצוע קטעים ייחודיים, יוצאי דופן ועוצרי נשימה, שנראים כמו סוג של טלפתיה בשילוב טכניקות מיוחדות כמו קריאה של שפת גוף למשל, דמיון מודרך, יכולת אינטואטיבית ואפילו אפקטים מעולם הפסיכולוגיה. 

איפה אפשר לקיים מופע של אמן חושים לנוער?

מופע של אמן חושים וטלפתיה לנוער יכול להתקיים בכל מרחב שיש בו מקומות ישיבה. רצוי שתהיה גם במה בחלל אבל זה לא הכרחי. אפשר לקיים את המופע בסלון גדול, חצר וכמובן גם באולמות כנסים, גני אירועים וכן הלאה. עדכנו את אמיר היכן מתקיים האירוע שלכם והוא יעדכן אתכם איך אפשר להתאים את המופע. 

מה היתרונות של מופע אמן חושים לנוער?

היתרון הגדול ביותר הוא שבמקרה של מופע אמן חושים לנוער הקהל ממש לוקח חלק בפעילות. לא עוד צעירים אדישים שבוהים בטלפון! כולם יכולים לצפות בתדהמה וחלק מהקהל יכול ממש להשתתף. ונגלה לכם משהו נוסף, המופע מעניין גם מבוגרים. אם האירוע שלכם משלב משפחה או חברים שאינם בני נוער, גם הם וגם אתם תוכלו ליהנות מהמופע בוודאות. יתרון גדול נוסף הוא שהמופע כל כך מדהים שכולם ידברו עליו למחרת, ואיזה כיף זה שאנשים ממשיכים להתרשם מהאירוע שלכם אחרי שהסתיים?

לאיזה אירועים כדאי להזמין אמן חושים לנוער?

אמן חושים לנוער יכול להעביר מופעים גם לילדים וגם למבוגרים ולכן מתאים למגוון סוגי אירועים כמו ימי הולדת עגולים, חגיגות בר או בת מצווה, ימי נישואים, כנסים, ערבי גיבוש ועוד. מדובר על תוכן מרתק, מעולה וכמובן מדהים שיהפוך את האירוע לחוויה. אפשר להזמין את המופע לחגיגות אישיות או מקצועיות.

מה צריך לארגן לקראת המופע?

אם הזמנתם אמן חושים לנוער חשוב שתדאגו למקומות ישיבה עבור מספר הצופים שמוזמן לאירוע. כמו כן, כדאי לדאוג שכיבוד ושתייה יוגשו לפני או אחרי המופע ולא במהלכו כדי לא להפריע להתנהלות המופע. אנחנו מציעים לייצר ערב שלם סביב המופע, לדאוג לאוכל שפונה לבני נוער שיוגש לפני, זה יכול להיות חטיפים ונקניקיות בלחמניה, פיצות ואפילו דוכן המבורגרים שיגיש אוכל במהלך הערב. כדאי לדאוג גם לשתייה קלה כיפית לילדים ולקישוטים שיוסיפו לאווירה. ויהיה כיף גם לדאוג למשהו מתוק לסיום לאחר המופע, בין אם מדובר בעוגת יומולדת, גלידה או קיר דונאטס, יש הרבה אפשרויות גם בתחום האוכל שתוכלו לבחור מהן.

כמה עולה מופע של אמן חושים לנוער?

המחיר של המופע מושפע ממספר פרמטרים. מיקום גיאוגרפי בארץ, כמות האנשים, יום בשבוע, שעה ומשך המופע, הם רק חלק מהפרמטרים האלו. אם אתם מעוניינים לקבל הצעת מחיר לאירוע שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם אמיר לוסטיג ולקבל את הצעת המחיר הרלוונטית לכם.

כמה דברים חשובים להפקת המופע

  1. עליכם להגדיר איזה סוג של אירוע אתם מפיקים, האם מדובר באירוע עסקי כמו תערוכה חשובה או כנס, אירוע לקוחות או השקה או לחילופין, מדובר באירוע פרטי כמו יום הולדת, מסיבה או בר מצווה.
  2. בשלב הבא תצטרכו להחליט כמה אנשים מוזמנים לאירוע והאם מדובר במופע רב משתתפים או משהו קצת יותר אינטימי, שכן הדבר משפיע באופן ישיר על הלוקיישן. אם מדובר בכמה מאות או כמה אלפי אנשים, יש להתאים למופע אולם, לחשוב על תאורה, על מערכת הגברה וסאונד מקצועיות וכיוצא בזה. 
  3. אם מדובר באירוע מתמשך, כדאי לחשוב על תכנים נוספים, על אוכל ועל הפקה של ממש, במידת האפשר שווה להיעזר בחברת הפקות מקצועית ולתכנן את האירוע לפרטי פרטים. 

קצת על המופע שלנו 

חברת טופ שואו הפקות בעמ גאה להציג את המופע של אמיר לוסטיג. אמיר נחשב לאחד מבין המנטליסטים המובילים בארץ והוא זכה לאינספור תשבוחות ופרסים מוערכים. לוסטיג השתתף בתכניות טלוויזיה מוכרות בתחום כמו בלתי נתפס, היורש ופסיכו. אם אתם מחפשים מופע ייחודי, מגניב, שונה מכל מה שאתם ואנחנו רגילים לראות ביום יום שלנו, המופע של לוסטיג הוא המופע בשבילכם. נשמח לסייע לכם לתכנן ולהפיק את ההופעה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להשאיר את הפרטים שלכם ונחזור אליכם כמה שיותר מהר

אמן חושים לנוער
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי