להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים ישראלי

תוכן עניינים

אם אתם מתכננים אירוע, בין אם זה אירוע חברה, בר מצווה או חגיגות לכבוד יום הולדת עגול, פעמים רבות שווה למצוא איזושהי חוויה, איזשהו תוכן, שיהפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן וזכור.  אחת הדרכים לייצר חוויה כזו היא למצוא מופע ייחודי שיתאים להלך הרוח של האירוע. בימי הולדת או אירועים של ילדים אנחנו מכירים מופעים מסוגים שונים כמו מופעי ליצנות, קוסמות, שירים וריקודים, אבל לקהל הבוגר יותר ישנם לרוב מופעים מסוג שונה. זה יכול להיות מופע סטנד אפ, מופע מוזיקלי של זמר או להקה, או מופעים גנריים אחרים. אבל אם אתם רוצים אירוע באמת יוצא דופן ובלתי נשכח, שהאורחים שלכם ידברו עליו עוד הרבה אחרי, שווה לכם לבדוק אפשרות להזמין אמן חושים ישראל שידהים את האורחים. אמני חושים מכונים לעיתים גם מנטליסטים. חלק מאמני החושים הישראלים הצליחו הצלחה עולמית כמו אורי גלר או ליאור סושארד ולכן התחום הזה מוכר כבר לכל ולכן כל אחד צריך לראות לפחות פעם אחת מופע של אמן חושים ישראלי.

מה כולל מופע של אמן חושים ישראלי?

מופעים של אמני חושים לרוב ישלבו את השתתפותם של אורחים מהקהל. מופעים כאלה יכללו מגוון של מחזות מרשימים עבור קהל. במהלך המופע, אמן חושים ישראלי מייצר מחזות מתעתעים ומרגשים הנותנים תחושה כאילו הוא בעל כוחות על טבעיים, קורא מחשבות, קוסם או מהפנט. מופע כזה יכול לכלול:

  • קטעי היפנוזה או טלפתיה – בין אם אתם מאמינים בזה או לא, אמן חושים יכול להשתמש בכוח הטלפתיה כדי להעביר מחשבות ממנו למישהו אחר, אמן חושים ישראלי יהתל באורחים כשיגרום להם לעשות דברים בכוח המחשבה בלבד
  • קריאת מחשבות – כולנו מכירים את הטריקים הידועים, תחשבו על מספר, על אדם מסוים או על אירוע מסוים ואמן החושים ינסה לנחש
  • אלמנטים וויזואליים שונים ומתעתעים
  • קטעי הומור המשולבים במופע
  • קסמים – חלק מאמני החושים משלבים במופע קסמים ושנים

לאיזה אירועים מתאים להזמין אמן חושים ישראלי?

כשמארגנים אירוע חגיגי חשוב מלבד לדאוג ללוקיישן, מזון, משקאות, ושירות גם לדאוג לתוכן עבור האירוע שיעניין את האורחים. אירועים לרוב מתחלקים לאירועים פרטיים או עסקיים כאשר בשני המקרים אמן חושים ישראלי יכול לשרת את המטרה. לרוב, אמן חושים ישראלי יתאים לקהל יותר בוגר. כשמדובר באירועים פרטיים ועסקיים הזמנת אמן חושים יכולה להתאים למגוון סוגי אירועים:

  • חגיגות בר או בת מצווה – תוכלו להזמין אמן חושים ישראלים לאירוע המשלב ילדים בוגרים ומבוגרים, כך כל הקהל יוכל ליהנות מתוכן מרשים המותאם לו. אין ספק כי בין אם אתם חוגגים בר מצווה ובין אם בת מצווה, מדובר באירוע חד פעמי, ייחודי ויוצא דופן, לכן כדאי להשקיע ולבחור במופע של אמן חושים, מופע מרגש, מצחיק ובלתי נשכח.
  • חגיגות יום הולדת עגול – בין אם מדובר בחגיגות ארבעים, שמונים ואפילו עד מאה ועשרים, אמן חושים יכול להפוך כל אירוע לאירוע מדובר. תוכלו להשכיר אולם, להזמין את האנשים הכי קרובים לכם ולבחור האם אתם מעוניינים באירוע קטן או גדול.
  • אירוע גיבוש –  אם אתם מארגנים אירוע גיבוש לעובדים, אין מתאים יותר ממופע שכולם ידברו עליו יום לאחר מכן במטבחון. אין ספק כי אם תבחרו עבור העובדים שלכם וכל מי שעושה בשבילכם כל כך הרבה יום אחרי יום במופע שכזה, הדבר ייזכר לטובה ויגרום להם לגיבוש, לפן והרבה מאוד כייף. כל אחד צריך לשכוח קצת מהכל ולהנות באירוע שכזה אחת לכמה חודשים.
  • אירוע השקה – אם אתם אחראים על אירוע השקה או קד"מ, תוכלו להזמין אמן חושים כדי לייצר ערב בלתי נשכח למוזמנים.
  • הנחייה – לעיתים, אמן חושים ישראלי יכול לשמש כמנחה לערב מקצועי ולשלב את המופע שלו לצד הנחיית הערב.

כמה עולה להזמין אמן חושים ישראלי?

כמו בכל תחום, גם במקרה הזה לא תופתעו לגלות שיש טווח מחירים רחב מאד עבור מופע מסוג זה. בצד אחד של ציר המחירים יש את האמנים המפורסמים בכל העולם כמו ליאור סושארד או אורי גלר שגובים מחירים גבוהים כמובן בהתאם עבור המופע שלהם, מהצד השני תוכלו למצוא צעירים בתחילת דרכם שיציעו לכם מופע במחיר יותר סמלי.

איך יודעים איזה אמן חושים להזמין?

מלבד השמות המוכרים בכל בית, ישנם מגוון אמני חושים, כדי לדעת מי האמן המתאים לכם ולצורך שלכם, הכי טוב לקבל המלצה ממישהו שכבר ראה מופע ויכול להמליץ באופן אישי, כי במיוחד במקרה של אמן חושים ישראלי החוויה במהלך המופע היה משמעותית. אם אין לכם המלצה כזו, תוכלו לחפש המלצות ברחבי האינטרנט ולצפות בסרטונים שלי אמני חושים פוטנציאליים כדי לקבל מושג על סגנון המופע. בכל אופן, המחירים משתנים ותלויים בגודל האירוע, במיקום שלו וגם בטיימינג של האירוע באופן כזה או אחר.

למה דווקא אמן חושים ישראלי?

כפי שציינו, בתחום התוכן לאירועים יש מגוון שונה של מופעים ותכנים, אין ספק שהייחודי מכולם, שמתאים לקהל רחב ככל היותר, הוא מופע של אמן חושים.

מחפשים אמן חושים מומלץ? אני שמח לבשר לכם כי הגעתם למקום הנכון! להיות אמן טלפתיה זה מה שאני הכי אוהב לעשות, זה מה שאני עושה ביום יום שלי. בכל פעם אני מנסה להמציא את עצמי מחדש והמופע שלי ללא כל ספק זה אני עם כל המשתמע מכך. אני מבטיח לכם שגם אתם וגם האורחים שלכם תצאו מהאולם מחייכים, מורשמים ותרגישו שלקחתם חוויה בעצם בסוג של חוויה, משהו שלא חווים אותו כל יום. אז השאירו את הפרטים שלכם ולשאר כבר אנחנו והצוות שלי נדאג עבורכם.

אמן חושים ישראלי
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי