להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים מצחיק

תוכן עניינים

אמן חושים הוא אמן במה שיודע לבצע טריקים ייחודיים הכוללים טלפתיה, טלקינזיס, קריאת מחשבות ועוד. אמן חושים צריך להעביר את המופעים בצורה ייחודית ומרתקת שתסחף את הקהל. בין היתר, אמן החושים צריך להיות מצחיק ולכלול במופע שלו בדיחות שיהפכו את המופע לכיפי ומהנה. 

 

האם אמן חושים הוא קוסם?

קודם כל, התשובה היא לא. אמן חושים הוא לא קוסם. למרות שאנשים רבים מתבלבלים בין אמני חושים לבין קוסמים חשוב להבין שמדובר בשני מקצועות שונים וכל אחד מהם מתעסק בדברים שונים. קוסמים הם אנשי מקצוע שעוסקים בתחומים פיזיים כמו העלמת חפצים, ריחוף, אש, מים וכדומה. לעומת זאת, אמן חושים הוא בעל מקצוע שמתעסק בתחומים על חושיים ומבצע טריקים הקשורים בתחומים כמו טלפתיה, טלקינזיס, קריאת מחשבות, שליטה ברגשות וכדומה. 

 

במה מתמחה אמן חושים?

כפי שציינו, אמן חושים מתעסק בתחומים על חושיים אשר יכולים לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים שונות. אמן חושים מתמחה במגוון טריקים שונות בהם-

  • טלפתיה- היכולת לתקשר באופן על חושי עם המחשבה. בטלפתיה לא נעשה שימוש באחד מחמשת החושים הרגילים (ראייה, שמיעה, מגע, ריח וטעם). כך ניתן לתקשר עם המשתתפים במופע בדרכים ייחודיים.
  • טלקינזיס- היכולת להזיז עצמים במרחב על ידי כוח המחשבה.  
  • חיזוי עתידות- היכולת לנבא מה עתיד לקרות במגוון דרכים שונות. 
  • קריאת מחשבות- היכולת לקרוא את המחשבות של אדם אחר בלי שימוש באחד החושים. אמני חושים מתמחים בקריאת שפת גוף ובפענוח הבעות פנים. 
  • כניסה אל התת מודע- אמני חושים יכולים להיכנס אל התת מודע ולדעת מה קורה בתת מודע של אדם אחר. 
  • להטוטי קלפים- אמני חושים מתמחים בלהטוטי קלפים מסוגים שונים. 

מלבד מה שציינו, יש אמני חושים שמתמחים בדברים נוספים. כמובן שאמן החושים הוא בראש ובראשונה איש במה ולכן הוא יודע לתקשר עם הקהל בצורה מרתקת, לסחוף אותו אחריו ולהעניק לו חוויה ייחודית. במיוחד אם מדובר באמן חושים מצחיק שמספק לקהל חוויה מעט אחרת. 

 

למה להזמין אמן חושים מצחיק?

אמן חושים מצחיק מספק לכם מופע ייחודי, מרתק ומהנה לצד קלילות, בדיחות כיפיות וחוויה מיוחדת. בין אם אתם עורכים בר/ בת מצווה, מסיבת רווקות, אירוע חברה, יום כיף, יום הולדת, אירוע עסקי או כל דבר אחר- אמן חושים מצחיק יכול לתבל את האירוע שלכם ולשדרג אותו בכמה רמות. בדרך כלל, לפני המופע, אמן החושים ילמד מעט פרטים על הקהל שלו בשביל לשלב בדיחות שיצחיקו אותם כולל בדיחות פרטיות. לדוגמא, במסיבת רווקות המופע יכול להתנהל סביב הכלה ולכלול בדיחות עליה ועל החתן לעתיד, על החברות ועל המשפחה. כך גם באירועי חברה בהם אמן החושים יכול להתייחס לבדיחות פרטיות על הבוס או על העובדים השונים. אמן חושים מצחיק יעניק לכם מופע מרתק, שיסחף את הקהל, יצחיק אותו ויגרום לו להנות מחוויה של פעם בחיים. 

 

מה היתרונות של הזמנת אמן חושים מצחיק?

כאשר מזמינים אמן חושים יכולים להנות ממגוון יתרונות שונים. 

  • התמקדות בבעל האירוע- כאשר אתם מזמינים אמן חושים מצחיק אתם יכולים לקבל מופע שמתמקד בבעל האירוע ובקהל על ידי שילוב בדיחות פרטיות, טריקים מצחיקים ועוד. כך לדוגמא אם אתם עורכים מסיבת רווקות המופע יתמקד בכלה החוגגת ויעניק לה את מלוא תשומת הלב בשביל שהיא תהנה מחוויה בלתי נשכחת. 
  • חוויה מפתיעה- הזמנה של אמן חושים מצחיק תאפשר לכם להנות מחוויה מפתיעה, מיוחדת ומהנה במיוחד. כך המשתתפים יופתעו מהטריקים השונים, ינסו לגלות כיצד אמן החושים מבצע אותם ותוך כדי ייהנו ממופע קליל ומצחיק. 
  • אווירה כיפית- כאשר מזמינים אמן חושים מצחיק ניתן להנות מאווירה כיפית לאורך המופע. כל אמן חושים הוא קודם כל אמן בימתי ולכן הוא צריך לדעת לתקשר עם הקהל ולשמור על אווירה טובה לאורך המופע שלו. אך כאשר בוחרים באמן חושים מצחיק יכולים להיות בטוחים שהאווירה לאורך המופע תישאר כיפית ושהמופע יכלול בדיחות, טריקים מצחיקים ואווירה כיפית שתתאים לסיטואציה ותשדרג אותה. 

 

כיצד נבחר אמן חושים?

כפי שהבנו, מופעים של אמני חושים הם מופעים מהנים וייחודיים אך על מנת להיות בטוחים שנהנה מכל היתרונות שהם כוללים חשוב לדעת לבחור נכון את אמן החושים. חשוב לבחור אמן חושים מצחיק, מרתק ומקצועי שיודע לתקשר עם הקהל לאורך המופע ולסחוף אותו אחריו. לשם כך מומלץ לקבל המלצות על אמן החושים. המלצות ממקור ראשון הן כדאיות, אך לא תמיד הן אפשריות ולכן ניתן לקבל המלצות וחוות דעת גם מהאינטרנט. באינטרנט יש מגוון פלטפורמות בהן ניתן לקבל המלצות כמו קבוצות בפייסבוק, פורומים, אתרים שונים ועוד. שימו לב שאתם מצליבים המלצות ממגוון מקורות שונים על מנת לקבל תמונת מצב מלאה ואמינה. בנוסף, מומלץ לצפות באמן החושים מופיע. אם אתם יכולים ללכת למופע של האמן בלייב ולהתרשם מומלץ אך תוכלו גם לראות סרטון ולקבל מושג על אופי המופע. כך תראו האם אמן החושים מצחיק, כיצד מתקשר עם הקהל ומה האווירה שיוצר. 

אמן חושים מצחיק
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי