להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים למסיבת רווקות

תוכן עניינים

רוצות למצוא פעילות מיוחדת למסיבת רווקות? אחת האפשרויות לכך היא אמן חושים. אמן חושים  עוסק בתחום העל חושי ומבצע טריקים שונים הקשורים לטלפתיה, קריאת מחשבות, טלקינזיס ועוד. אמני חושים לומדים במשך שנים רבות ויודעים כיצד להציג את היכולות שלהם מול קהל בצורה מרתקת, כיפית וזורמת. על אמן חושים למסיבת רווקות נרחיב במאמר הבא. 

 

מה ההבדל בין אמן חושים לקוסם?

אנשים רבים מתבלבלים בין אמני חושים לבין קוסמים. אך חשוב להבין שמדובר בשני מקצועות שונים שמתעסקים בדברים שונים. בעוד שקוסמים עוסקים בתחומים פיזיים שכוללים העלמת חפצים, ריחוף, אש, מים וכדומה, אמני חושים עוסקים בתחומים על חושיים ומבצעים טריקים הקשורים לקריאת מחשבות, טלפתיה, טלקינזיס וכדומה. טלפתיה היא תפיסה על חושית שמאפשרת להבחין במחשבות, רגשות ותחושות של אדם אחר וטלקינזיס היא היכולת להזיז דברים ממקום למקום ואף לשלוט במחשבות, רגשות ורצונות של אדם על ידי כוח המחשבה. כל היכולות הללו הן טכניקות שנרכשות בלימוד מעמיק שכולל לימוד שפת גוף, יצירת מציאות, יצירת חשיבה ועוד. 

 

למה להזמין אמן חושים למסיבת רווקות?

מסיבת רווקות היא מסיבה כיפית שבה כל החברות והקרובות של הכלה מגיעות לחגוג לה במעמד של רווקות ולכן חשוב לחגוג את המסיבה הזו באופן הטוב ביותר. פעמים רבות, במסיבת רווקות כוללים גם אטרקציה או סדנה כיפית שתשים את הכלה במרכז תשומת הלב ותוסיף ייחודיות למסיבה. אחת האטרקציות הייחודיות והכיפיות שניתן להוסיף  למסיבת רווקות הוא אמן חושים. אמן החושים יוכל ליצור בצופים אשליה שיש לו חוש נוסף, החוש השישי, שמאפשר לו לקרוא מחשבות, להזיז חפצים עם כוח המחשבה, לגלות פרטים שונים ועוד. אמני החושים למעשה לומדים במשך שנים רבות כיצד לפענח שפת גוף, הבעות פנים, כיצד לדעת האם אדם דובר אמת או שקר וכיצד להשתמש במידע הזה בתרגילים השונים שהם מבצעים. במסיבת רווקות, אמן החושים יערוך מופע בו ישלב תרגילים שקשורים לרווקות ואף לכלה עצמה. על ידי כך משתתפי המסיבה יוכל להנות מחוויה מפתיעה ומדהימה שתוסיף ייחודיות למסיבת הרווקות. 

 

מה היתרונות של הזמנת אמן חושים למסיבת רווקות?

כאשר מזמינים אמן חושים למסיבת רווקות ניתן להנות ממגוון יתרונות שונים- 

  • הצבת הכלה במרכז- מסיבת רווקות היא מסיבה שמתמקדת בכלה החוגגת ומיועדת על מנת להעניק לה את מלוא תשומת הלב. על ידי הזמנת אמן חושים למסיבת רווקות ניתן להציב את הכלה במרכז תשומת הלב, לקרוא את המחשבות שלה, לעשות עליה טריקים מצחיקים, אמן החושים יוכל להיעזר בה במהלך המופע ועוד. כך הכלה יכולה להנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. 
  • חוויה מפתיעה- כאשר מזמינים אמן חושים למסיבת רווקות או בכלל, מקבלים מופע ייחודי, שכולל חוויה מפתיעה ומיוחדת לכל המשתתפות. כך המשתתפות יופתעו מהטריקים השונים וינסו לגלות כיצד אמן החושים עושה אותם. 
  • אווירה כיפית- לאמני חושים יש מופעים מיוחדים וכיפיים. כאשר מזמינים אמן חושים למסיבת רווקות, הוא יודע להתאים את המופע שלו לאופי המסיבה ולעתים אף מבקש מידע מקדים על הכלה ולעתים גם על המשתתפות. כך הוא כולל בדיחות, טריקים שמתאימים לסיטואציה ומוסיף למסיבת הרווקות אווירה כיפית וייחודית במיוחד. 

 

מה עושה אמן חושים?

כפי שהבנו, הזמנת אמן חושים למסיבת רווקות כוללת מגוון יתרונות. אך מה בכלל עושה אמן חושים? קודם כל חשוב להבין שכל אמן חושים עובד קצת אחרת אך בדרך כלל רובם משתמשים בטריקים דומים. אם תבחרו להזמין אמן חושים למסיבת רווקות תוכלו להנות ממגוון רחב של פעילויות שונות- 

  • להטוטי קלפים- אמני חושים רבים כוללים במופע שלהם להטוטי קלפים. להטוטי קלפים כוללים מגוון טריקים כמו העלמת קלפים, ניחוש קלפים, מציאת הקלפים במקומות לא צפויים וכן הלאה. רוב אמני החושים יגיעו עם חפיסת קלפים למופע. 
  • טלפתיה- טלפתיה היא היכולת של אנשים לתקשר באופן על חושי, כלומר, בלי חמשת החושים שאנחנו רגילים אליהם. אמני חושים בדרך כלל כוללים במופע שלהם טריקים של טלפתיה. במסגרת טריקים אלה אמני החושים גורמים לתקשורת בין המשתתפים השונים. לדוגמא, אמן חושים יכול לגרום לאחד המשתתפים להרגיש מגע ברגל או ביד כאשר הוא נוגע במשתתף אחר שיושב רחוק ממנו. 
  • טלקינזיס- רבים מאמני החושים כוללים במופע שלהם גם טלקינזיס. טלקינזיס הוא מונח המתאר את היכולת של אדם להזיז עצמים בחלל עם כוח המחשבה בלבד. בנוסף, טלקינזיס מתאר גם השפעה מרחוק על מערכות ביולוגיות, לרבות אנשים. כך אמן החושים יוכל לשלוט על הרגשות, המחשבות והרצונות של המשתתפים במופע.
  • קריאת מחשבות- בין הטריקים השונים שמבצעים אמני החושים נכללת גם היכולת לקרוא מחשבות. אמני חושים מסוגלים לקרוא מחשבות ולנחש פרטים מסוימים שאנחנו חושבים עליהם כמו מספרים, צבעים וכדומה. אמן חושים שכולל קריאת מחשבות במופע שלו הופך אותו למפתיע ומיוחד. 

קראו עוד: אמן חושים מומלץ

כיצד נבחר אמן חושים?

אז הבנו למה להזמין אמן חושים למסיבת רווקות, אך כיצד נבחר? על מנת להנות ממופע ייחודי, מרתק וזורם חשוב לבחור את אמן החושים בצורה נכונה. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. קודם כל אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור אמן חושים היא לקבל המלצה מחברות או בנות משפחה שנהנו ממופע כזה בעבר. במידה ואין לנו את האפשרות לקבל המלצות ממקור ראשון, ניתן לקבל המלצות ולקרוא חוות דעת באינטרנט, בקבוצות בפייסבוק, בפורומים ובמגוון אתרים. חשוב לא להסתמך על חוות דעת אחת אלא להצליב חוות דעת ממגוון מקורות שונים. 

בנוסף, בחירה נכונה תתבצע על ידי צפייה של סרטונים ממופעים קודמים שערך אמן החושים. כך תוכלו להחליט מה הרמה המקצועית שלו, כיצד מתקשר עם הקהל, מה האווירה שיוצר והאם הוא מתאים לנו. כמו כן חשוב להתאים את אמן החושים לקהל של מסיבת הרווקות. 

קראו עוד: אמן חושים מחיר

אמן חושים למסיבת רווקות
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי