להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע אמן חושים

תוכן עניינים

מופע אמן חושים

אם אתם חיים בכדור הארץ, בטח שמעתם כבר על הקונספט של מופע אמן חושים. עוד מתקופתו של אורי גלר בשנות התשעים ועד היום לאמן המפורסם ליאור סושרד, התחום של אומנות החושים הלך ותפס תאוצה ועניין. המפורסמים ברחבי העולם כבר זכו ליהנות מהופעות של אמני חושים מעולים. אם אתם מארגנים אירוע בקרוב, זו ההזדמנות שלכם ליהנות בעצמכם מהחוויה של מופע אמן חושים מהטובים ביותר, פה בישראל. נשמח להסביר לכם כאן, מה הייחודיות של מופע אמן חושים, למה כדאי לכם להזמין מופע כזה לאירוע שלכם, מתי זה מתאים ועוד מידע חשוב. כשתסיימו לקרוא, כמעט בטוח שתרצו להזמין גם לאירוע שלכם מופע אמן חושים.

 

מה זה בכלל מופע אמן חושים?

המופע יכלול קסמים אבל לא מהסוג שאתם בהכרח מכירים ממופעי הקוסמים בילדות. כולנו מכירים את השפנים ששולפים מהכובע, הממחטה שהופכת ליונה, והאישה שמנסים בקופסה. בעוד במופע קסמים משתמשים לרוב בכל מיני אקססוריז צבעוניים ומשעשעים לאחיזת עיניים, במקרה של מופע צריך הרבה פחות אביזרים, והרבה יותר כוח מחשבה. לרוב, כשמדובר באירוע הכולל מופע אמן חושים האמן מגיע לרוב לבדו, והוא מנהל את ההופעה באופן שהוא גם מציג לקהל וגם מפעיל את הקהל. לדוגמה, במהלך המופע יכול לפנות לקהל ולהזמין מתנדבים ולנסות לנחש מחשבות שלהם, רעיונות, שמות של קרובי משפחה וכן הלאה. לרוב, שיתוף הקהל הוא חלק מסעיר ומרתק במופע, בוודאי למי שלוקח חלק ומשתתף וגם לצופים, אבל ישנם חלקים נוספים שלא את כולם נגלה לכם.

 

מדוע אמן חושים מתאים לאירועים?

שאנחנו רוצים להפיק אירוע אנחנו רוצים שהוא יהיה מעניין, כייפי, מרגש ויוצא דופן. יש לזה חשיבות משום שמצד אחד אנחנו רוצים שהאורחים שלנו יהנו, מצד שני אנחנו רוצים שהם יצאו עם סוג של ערך מוסף. אמן חושים הוא מסוג האירועים שכולם זוכרים לטובה, לאורך זמן, מסוג האירועים שאחר כך הם רוצים להגיע אליהם שוב.

 

לאיזה אירועים מתאים להזמין מופע אמן חושים?

המופע הוא חוויה בלתי נשכח שמשתפת את הקהל ברגעי הקסם. אמני חושים מגיעים להופיע באירועים שונים כמו אירועי חברה, הרצאות, כנסים, השקות, ימי הולדת או ימי נישואים חגיגיים, בר ובת מצוות ואפילו מסיבת רווקים ובעצם כל אירוע משמח שרוצים להכניס בו קצת תוכן. מופע אמן חושים יכול להתאים בקלות גם לילדים וגם למבוגרים, אל תשכחו לציין זאת לפני שתסגרו את האירוע. אמן חושים יכול להנחות את האירוע או להופיע לזמן מוגדר מראש, אתם יכולים לתאם את זה מראש.

 

מה צריך לדעת אם מזמינים מופע אמן חושים?

מופע אומן חושים הוא לרוב מרכז האירוע, לכן חשוב שתנהל את האירוע הזה באופן כזה שהמופע יכול להתקיים בהצלחה ללא הפרעות. קחו בחשבון את זמן תחילת המופע וזמן הסיום מבחינת הגשת אוכל ושתייה, ריקודים ומוזיקה במהלך הערב. השתדלו לייצר מקום נוח עבור האמן לעמוד מול הקהל באופן כזה שיוכלו לראות ולשמוע אותו תקין וכמובן מקומות ישיבה לצופים במופע. חוץ מזה מה שבעיקר צריך לדעת זה שיש הרבה שאתם לא יודעים אבל תגלו במהלך המופע.

 

מה עוד כדאי לארגן לאירוע עם מופע אמן חושים?

אם החלטתם על מופע אמן חושים כדאי כמובן להשלים את שאר פרטי האירוע. התחילו בבחירת לוקיישן שמתאים לכם, לכמות האנשים, לאורחים, לתקציב ולקיום מופע אמן חושים. חשבו על איזה סגנון אירוע מתאים לכם ולאורחים, האם תוגש ארוחה או רק נשנושים? את האוכל אפשר לסגור החל ממגשי אירוח של כריכים ומאפים ועד לקייטרינג מלא. אם מדובר באירוע משפחתי, אפשר לדאוג לאוכל קליל שמתאים גם לילדים. אתם יכולים להזמין בקבוקי שתייה מראש או להזמין שירותי בר. תוכלו לעצב את המקום בהתאם לסיבת האירוע ולמופע.

 

איך מארגנים מופע חושים?

  1. בשלב הראשון חשוב להגדיר את סוג האירוע בין אם זו יום הולדת 60, ערב לקוחות מיוחד שאתם מפיקים, כנס או כל אירוע אחר.
  2. כדאי להגדיר את המטרות של האירוע ובעצם להבין, האם באמת מדובר במופע שתואם את אותן המטרות.
  3. בשלב הבא, עליכם בעצם לבחור את אמן החושים שאתם רוצים למופע שלכם והבחירה צריכה מן הסתם לעמוד בתקציב מסוים וגם במטרות שהגדרתם קודם לכם.
  4. בוחרים מקום.
  5. זה הזמן להחליט האם אתם רוצים להוסיף לאירוע המיוחד הזה גם דברים ואלמנטים נוספים, כמו קבלת פנים וכיבוד, שתיה, מוזיקה, הנחייה כזו או אחרת לפני או אחרי המופע ועוד.
  6. כדאי להבין כמה זמן כל דבר נמשך ולפי זה בעצם לקבל החלטות.
  7. במידה ויש לכם תקציב והאירוע הוא אירוע רב משתתפים, שווה לבחון את הנושא של בחירת חברת הפקת אירועים שתעזור לכם בתכנון והפקת האירוע.

כעת, כל שנותר לכם הוא לתכנן את האירוע ופשוט לגרום לאורחים שלכם להנות מערב בלתי נשכח.

 

כמה עולה מופע אמן חושים?

מבחינת המחירים יש כמה פרמטרים שישפיעו על העלות הסופית. גודל האירוע, הקונספט שלו התכנים שיהיו בתוך האירוע וסוג האירוע ישפיעו כמובן על המחיר אמן חושים. צרו קשר בהקדם ותקבלו הצעת מחיר שתתאים לכם.

 

הכירו את המופע של אמיר לוסטיג

חברת טופ שואו הפקות בעמ מתגאה להציג בפניכם את המופע של אמיר לוסטיג. לוסטיג הוא אמן חושים וטלפתיה שאם עדיין לא צפיתם בו, זו ההזדמנות שלכם. לוסטיג מתעסק בתחום כבר שנים רבות כאשר המופעים שלו זכו לאורך השנים במגוון פרסים יוקרתיים ומשמעותיים. לוסטיג בין השאר השתתף בתכנית היורש עם אורי גלר המוכר לכולנו, היה אלוף ביכולות בלתי ניתנות לתפיסה בתכנית פסיכו בכיכובו של נמרוד הראל וזכה פעמיים ברציפות במקום הראשון בתחרות של אגודת הקוסמים. המופע שלו הוא מאוד מיוחד, ייחודי ויוצא דופן, משום שהוא משלב בין מנטליזם שלו, כלומר 100 אחוז מקוריות, לבין תוכן מצחיק שיגרום לכם ולקהל שלכם פשוט להנות ולצחוק. בכל רגע במופע שלו, תתרשמו מקסמים בלתי רגילים וקסמים מאוד מיוחדים. המופע הוא מסוג המופעים שפשוט פועלים על כל החושים. המופע מתאים למגוון רחב של אירועים, פרטיים או עסקיים. כעת, כל שנותר לכם הוא להשאיר את הפרטים שלכם אצלנו באתר או ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון.

מופע אמן חושים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי