להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע טלפתיה לימי גיבוש

תוכן עניינים

ימי גיבוש הם ימים חשובים מאוד שמחברים בין העובדים, מכניסים אווירה טובה למשרד ומסייעים להגביר את המוטיבציה של העובדים. ימי גיבוש יכולים להיות כישלון חורץ או הצלחה מסחררת, כאשר אחד הגורמים שישפיעו על כך יהיה החלק האמנותי. אחת האופציות הטובות ביותר ליום גיבוש היא מופע טלפתיה. על מופע טלפתיה לימי גיבוש נרחיב במאמר הבא. 

 

החשיבות בימי גיבוש

אם אתם מנהלים עסק או חברה, אתם כנראה יודעים על החשיבות של ימי גיבוש. ימי גיבוש מחברים בין העובדים, עוזרים להכניס אווירה טובה למשרד ולהגביר את המוטיבציה של העובדים לעבוד ולהוביל את העסק להצלחה. בלי ימי גיבוש יכולים להיות מצבים בהם העובדים לא יכירו אחד את השני, כל אחד יהיה עסוק בשגרה שלו ויתקשר רק עם מי שאיתו במשרד. כאשר העובדים מרגישים חיבור אחד לשני וכמובן למקום העבודה עצמו הם יאהבו להגיע לעבודה ואף ירגישו חלק מהצלחת העסק. לכן, חשוב לערוך ימי גיבוש לפחות פעמיים בשנה כאשר ישנם  מקומות עבודה שעורכים ימי גיבוש כל חודש או חודשיים. 

 

ימי גיבוש חווייתיים ומקוריים

כפי שציינו קודם, ימי גיבוש יכולים להיות הצלחה מסחררת או כישלון חורץ. לכן, על מנת להצליח לערוך ימי גיבוש מהנים חשוב לבחור בפעילות מתאימה שתרומם את העובדים ותסייע לחיבור ביניהם. אחת האפשרויות המוצלחות ביותר לכך היא לערוך מופע טלפתיה לימי גיבוש. מופע טלפתיה הוא מופע על חושי שמתבצע על ידי אמן חושים. במופע זה אמן החושים יכלול מגוון טריקים שמתבססים על יכולת תקשורת בלי שימוש באחד מחמשת החושים הרגילים, שליטה ברגשות, קריאת מחשבות, להטוטי קלפים ועוד. 

מופע טלפתיה לימי גיבוש הוא מופע ייחודי, מרתק, חווייתי ומהנה שכולל תקשורת ומגוון טריקים מיוחדים. הזמנת מופע כזה ליום הגיבוש שלכם תעניק לקהל שלכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת שכוללת ערוצי תקשורת חדשים ובינאישיים בין הקהל לבין אמן החושים.

 

מה כולל מופע טלפתיה לימי גיבוש?

מופע טלפתיה לימי גיבוש הוא מופע על חושי שכולל מגוון רחב של טריקים ייחודיים. בדרך כלל המופע יהיה שונה מעט בין אמן לאמן אחד יכלול קווים דומים- 

  • טלפתיה- מופעי טלפתיה לימי גיבוש ובכלל, יכללו קודם כל במרכזם טריקים של טלפתיה. טלפתיה היא תקשורת על חושית שמתבצעת ללא שימוש בחמשת החושים הרגילים. במסגרת טריקים של טלפתיה אמן החושים יגרמו למשתתפים לתקשר אחד עם השני בדרכים ייחודיות ומהנות. 
  • להטוטי קלפים- בדרך כלל, מופעי טלפתיה יכללו להטוטי קלפים בהם נכללים טריקים שונים כמו העלמת קלפים, ניחוש קלפים, מציאת הקלפים במקומות לא צפויים וכדומה. 
  • טלקינזיס- במופעי טלפתיה רבים יהיו גם טריקים של טלקינזיס. טלקינזיס הוא היכולת להזיז עצמים בחלל רק על ידי כוח המחשבה ולהשפיע על מערכות ביולוגיות מרחוק. טריקים אלה יכללו שליטה על הרגשות, המחשבות והרצונות של המשתתפים במופע.
  • קריאת מחשבות- במסגרת מופע טלפתיה לימי גיבוש, אמן החושים יכלול גם טריקים של קריאת מחשבות. אמן החושים יודע לקרוא שפת גוף, לפענח הבעות פנים ולזהות מתי אדם דובר אמת או שקר וכך יוכל לבצע מגוון טריקים בהם יקרא את המחשבות של המשתתפים במופע. 

 

התאמת המופע לקהל

אחד הדברים החשובים למופע טלפתיה מוצלח לימי גיבוש הוא להתאים את המופע לקהל היעד. מופעי טלפתיה יכולים להתאים למגוון קהלי יעד כאשר ניתן לכלול אותם בימי הולדת של ילדים, בבר/ בת מצווה, במסיבת רווקות וכך גם באירועים עסקיים ובימי גיבוש. לכן, לפני שאתם בוחרים את אמן החושים ולפני שאתם בוחרים מופע חשוב לוודא שהוא מתאים לקהל היעד שלכם. במצב זה מדובר בעובדים של החברה. בדרך כלל, אמן החושים יברר פרטים על הקהל ועל אופי האירוע שאתם רוצים בשביל להתאים את עצמו, לכלול טריקים מתאימים וכמובן לכלול בדיחות מתאימות. כך המופע יהפוך לחווייתי, מסקרן ומרתק ויעזור לגיבוש בין העובדים. 

 

מתי כדאי לערוך את המופע?

בדרך כלל ימי גיבוש כוללים עוד אלמנטים מלבד המופע העצמו. לכן צריך לחשוב על הזמן הנכון ביותר לערוך בו את המופע. מופע טלפתיה לימי גיבוש יכול להתאים גם בשעות הצהריים וגם בערב, בהתאם לזמן בו תערכו את יום הגיבוש. אך שימו לב שחשוב לערוך את המופע בשיא האירוע שלכם. בדרך כלל ימי הגיבוש כוללים ארוחה טעימה ושיחות חולין בין העובדים, הרי מטרת היום הוא לגבש את העובדים ולגרום להם להכיר אחד את השני במצב שונה מהעבודה. לכן, כאשר אתם משלבים את המופע בשיא האירוע אתם נותנים לעובדים קצת זמן להכיר ולהתחבר אחד לשני אך מצד שני אתם גם גורמים להם להנות ממופע ייחודי ולהכיר אחד את השני בדרך קצת אחרת. מופע טלפתיה לימי גיבוש יכול לכלול פרטים על העובדים שיגרמו להם להכיר טוב יותר, לצחוק ולהסתקרן לאורך כל המופע. אם אתם מחפשים חוויה קצת אחרת שתדביק את העובדים לכיסא ותעניק להם חוויה בלתי נשכחת ההמלצה היא להזמין מופע טלפתיה. 

מופע טלפתיה לימי גיבוש
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי