להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע טלפתיה לילדים

תוכן עניינים

חוגגים לילד יום הולדת? עורכים גיבוש חברתי לילדי הכיתה? מתכננים חוגי בית? יום כיף? אחת האפשרויות לשדרוג האירוע היא על ידי הזמנת מופע טלפתיה לילדים. מה זה אומר? כיצד זה מתבצע? מה זה כולל? על כך נרחיב במאמר הבא. 

 

מהו מופע טלפתיה לילדים?

מופע טלפתיה לילדים הוא מופע על חושי שמתבצע על ידי אמן חושים. אך מה היא טלפתיה בכלל? טלפתיה היא למעשה היכולת של אנשים לתקשר אחד עם השני ללא חמשת החושים הרגילים. כלומר, ליצור תקשורת עם בני אדם ללא שמיעה, ראייה, ריח, מגע או מישוש. אמן החושים למעשה משתמש ב"חוש השישי" ומייצר ערוצי תקשורת חדשים וייחודיים. טלפתיה היא בעצם תפיסה על חושית שמאפשרת להבחין במחשבות, רגשות ותחושות של אדם אחר. כלומר, אמן החושים שעורך את המופע יוכל לקרוא מחשבות, לנחש בחירות של המשתתפים ואף לגרום למשתתפים לתקשר אחד עם השני בדרכים שונות. לדוגמא, טריק שאמן החושים יכול לעשות הוא לדעת בברך של אחד המשתתפים ולגרום למשתתף אחר לחוש במגע, על אף שיושב רחוק ממנו. 

 

לאילו אירועים זה מתאים?

מופע טלפתיה לילדים יכול להתאים למגוון רחב של סוגי אירועים. לדוגמא, ניתן לערוך מופע טלפתיה לילדים ביום הולדת, בבר/ בת מצווה, בחוגי בית, בימי כיף, ביום גיבוש של ילדי הכיתה ועוד מגוון אפשרויות מהנות וייחודיות. כל האירועים הללו יכולים להשתדרג באופן משמעותי על ידי מופע טלפתיה. שימו לב שאין מה לחשוש מבחינת התאמת המופע לילדים. אמני חושים בדרך כלל מופיעים מול קהלי יעד שונים כך שבמידה שהאירוע מיועד לילדים הם יבנו אירוע שיתאים להם כך שהם יוכלו להנות מחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. אמני החושים מתאימים גם את סוג הטריקים שעושים וגם את האופן בו מעבירים את המופע לקהל היעד על מנת לספק מופע טלפתיה מרתק, כיפי וזורם. 

 

מה היתרונות במופע טלפתיה לילדים?

מופע טלפתיה לילדים הוא מופע ייחודי ומהנה שכולל מגוון יתרונות שונים. המופע מתבצע על ידי אמן חושים וכולל מגוון הפתעות מיוחדות ומרתקות במיוחד. אמן החושים, מלבד לביצוע מרתק של טריקים ייחודיים, יעביר את המופע בצורה מרתקת וישתף את הילדים שיתנדבו כך שיוכלו להיות חלק מהמופע. במסגרת המופע, אמן החושים יקרא את המחשבות של הילדים וינחש את הבחירות שלהם בנוגע לצבעים, מספרים, חיות, קלפים וכדומה. הילדים יוכלו להנות מטריקים ייחודיים וממגוון סוגים של קשרים טלפתיים כמו להטוטי קלפים ייחודיים ושליטה ברגשות או מחשבות. במסגרת מופע טלפתיה לאירועים לילדים, אמן החושים שהוא אמן מקצועי ומנוסה, יוכל לקרוא שפת גוף, לפענח הבעות פנים, לזהות מתי הילד שמולו מדבר אמת או שקר ויפתיע את הילדים באופן קבוע. 

 

מה כולל המופע?

מופע טלפתיה לילדים כולל בראש ובראשונה טלפתיה. במסגרת המופע, הילדים יחוו ערוצי תקשורת ייחודיים ומרתקים כמו ניחוש בחירות, יצירת תקשורת בין אנשים, קריאת מחשבות ועוד. במסגרת קריאת מחשבות אמני החושים יכללו טריקים של קריאת מחשבות כמו ניחוש פרטים מסוימים, ניחוש בחירות, זיהוי האמת ועוד. מלבד לטלפתיה, המופע בדרך כלל יכלול גם טריקים נוספים כמו להטוטי קלפים. בדרך כלל אמני חושים לא יוצאים מהבית בלי חפיסת קלפים איתה יוכלו לבצע להטוטי קלפים ייחודיים. בדרך כלל מופע טלפתיה לילדים, יכלול גם להטוטי קלפים כמו ניחוש הקלפים שבחרו המתנדבים, העלמת קלפים, מציאת הקלפים במקומות לא צפויים ועוד תרגילים ייחודיים. בנוסף, ברוב המקרים אמני החושים יכללו גם טלקינזיס. טלקינזיס, מתאר את היכולת של אדם להזיז עצמים בחלל על ידי כוח המחשבה בלבד. בנוסף, עם טלקינזיס ניתן להשפיע מרחוק על מערכות ביולוגיות שונות וכך גם על בני אדם. שילוב של יכולות טלקינזיס במופע תהפוך אותו למופע על חושי ייחודי שיכלול הזזת עצמים, שליטה על רגשות, מחשבות ורצונות של המשתתפים ויצירת אווירה כיפית, מרתקת וייחודית. 

 

בחירת אמן חושים מקצועי

בשביל להיות בטוחים שמופע טלפתיה לילדים יהיה מעניין וישדרג את האירוע שאתם עורכים, חשוב לבחור נכון את אמן החושים שיערוך את המופע. על מנת לבחור את אמן החושים יש לקחת בחשבון פרטים כמו רמת המקצועיות שלו ובנוסף היכולת שלו להציג מול קהל ולהנחות את המופע. חשוב לבחור באמן חושים שיודע להציג את הדברים בצורה מרתקת וליצור מופע מעניין. על מנת לבחור אמן חושים לעריכת מופע טלפתיה לילדים יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים- 

  • המלצות- קודם כל, על מנת להיות בטוחים שאתם בוחרים באמן חושים מקצועי, מנוסה וטוב מומלץ לקבל המלצות ממקור ראשון. אם אתם מכירים אנשים שהזמינו מופע טלפתיה לילדים בעבר והיו מרוצים, הסתמכו עליהם. במידה שאתם לא מכירים, תוכלו לקבל המלצות וחוות דעת דרך האינטרנט על ידי קבוצות בפייסבוק, אתרים שונים, פורומים וכדומה. חשוב להצליב מידע ממגוון מקורות על מנת לקבל תמונה אמינה. 
  • צפו בסרטונים- תיק העבודות של אנשי המקצוע הוא אחד הדברים הטובים ביותר שיכולים לעזור לנו לקבל החלטה. על ידי צפייה בסרטונים של אמן החושים ממופעים קודמים ניתן לקבל מושג על המופע שלו ועל רמת המקצועיות שלו. כך ניתן לראות מה אופי התקשורת של אמן החושים עם הקהל והאם הוא מתאים לילדים או לא. 
  • התאימו את האמן לקהל- מופע טלפתיה לילדים צריך להתאים לילדים. לכן, חשוב לבחור באמן חושים שעובד עם ילדים ושיודע מה מדבר אליהם וכיצד לסקרן אותם. יש אמני חושים רבים שיכולים להרים מופע מושלם למבוגרים אך עם ילדים יהיו פחות אפקטיביים ולכן חשוב לבחון זאת מראש ולהתאים את אמן החושים לקהל מולו יופיע. 
  • חיבור- על מנת לקבל החלטה מושכלת, מומלץ לשוחח עם אמן החושים לפני, אפילו בשיחת טלפון, ולקבל רושם ראשוני ממנו.
מופע טלפתיה לילדים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי