להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

הנחיית אירועים קטנים

תוכן עניינים

כאשר עורכים אירועים, קטנים או גדולים, ניתן לשדרג את האירוע באופן משמעותי על ידי הנחייה. חשוב שהנחיית האירוע תתבצע באופן ייחודי ומרתק כך שתסחף את הקהל ותגרום להם להתעניין מתחילת האירוע ועד סופו. על הנחיית אירועים קטנים ועל הפרמטרים החשובים בבחירת מנחה נרחיב במאמר הבא. 

 

למה להנחות אירועים?

בין אם אתם עורכים יום גיבוש לעובדי החברה, משיקים מוצר חדש, מקרינים סרט עצמאי או כל אירוע אחר, הנחיה יכולה לשדרג את האירוע ואת החוויה של הקהל. מנחה טוב יידע ליצור אנרגיה מתאימה במהלך אירוע, יסחף אחריו את הקהל ויסקרן אותו בתוכן האירוע. תפקיד המנחה הוא לשלהב את הקהל ולהצליח להעביר אותו בין נושאים שונים, מסרים שונים ורעיונות שונים. 

הנחיית אירועים קטנים צריכה למלא אחר המטרה של האירוע ולהתאים לאופי שלו ולאופי הקהל. מנחה שלא מתאים לאופי האירוע ובמיוחד לאופי הקהל עלול ליצור יותר נזק מתועלת ולהתיש את הקהל. לכן, חשוב לבחור במנחה מתאים על פי מספר פרמטרים. 

 

הנחייה שתכלול חוויה

אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מנחה להנחיית אירועים קטנים הוא החוויה. ההנחיה צריכה להיות חווייתית בשביל לסחוף את הקהל ולגרום לו להסתקרן מתחילת הערב ועד סופו. פעמים רבות רואים אירועים בהם מוותרים על הנחיה ומניחים כי בופה טעים, בר שתייה כיפי ושיחות חולין יספיקו למהלך האירוע. אך פעמים רבות אלה לא מספיקים והקהל נשאר עם מין חוויה מביכה. לכן, על מנת שהאירוע יצליח להשיג את המטרה שלו חשוב למשוך את הקהל ולהעניק לו חוויה טובה. בבחירת מנחה יש לשים דגש על הנחיית אירועים קטנים חווייתית, מסקרנת, מרתק וסוחפת. 

 

מנחה עם ניסיון

בשביל להיות בטוחים שההנחיה תענה על הציפיות שלכם, אחד הפרמטרים החשובים לבחירת מנחה להנחיית אירועים קטנים הוא הניסיון שלו. הניסיון של המנחה מעיד על רמת המקצועיות שלו, על הביטחון שלו ועל היכולות הקודמות שלו. מלבד ניסיון הנחיה כללי חשוב לבדוק שלמנחה יש ניסיון בהנחיית אירועים קטנים בעלי אופי דומה לאירוע שאתם מתכננים לערוך. לדוגמא, אם אתם עורכים אירוע להשקת מוצר חדש, או עורכים אירוע חברה לגיבוש העובדים, מדובר בשני אירועים בעלי אופי שונה ויש להתאים להם הנחיה שונה. 

 

התאימו את ההנחיה לקהל יעד

כפי שציינו קודם, מלבד התאמת המנחה לאופי האירוע חשוב מאוד להתאים את ההנחיה לקהל היעד של האירוע. לכן, כאשר אתם בוחרים מנחה להנחיית אירועים קטנים בדקו האם הוא יודע לעבוד עם סוג הקהל שיגיע לאירוע. ישנם מנחים שיודעים לעבוד עם כל סוגי הקהלים ויש מנחים שלא ולכן חשוב לוודא את ההתאמה מראש. לדוגמא, אם אתם עורכים מסיבת רווקות, ההנחיה תהיה שונה לחלוטין לעומת אירוע גיוס משקיעים לעסק או טקס קבלת פרסים. לכן, לפני שבוחרים מנחה להנחיית אירועים קטנים חשוב לדעת מי הקהל שיגיע לאירוע והאם המנחה מסוגל להתאים את עצמו לקהל מהסוג הזה. קהל היעד נקבע על פי פרמטרים כמו גיל, מין, מצב משפחתי ועוד.

 

צפו במנחה

בשביל לקבל החלטה מושכלת בבחירת מנחה להנחיית אירועים קטנים חשוב לצפות במנחה בלייב או בסרטוני הנחייה קודמים שלו. הנחיית אירועים קטנים או גדולים היא אמנות בימתית והיא מצריכה מקצועיות ברמה גבוהה, יכולת עמידה מול קהל ויכולת לסחוף ולרתק את הקהל. על ידי צפייה במנחה תוכלו לקבל מושג על רמת המקצועיות שלו, על אופן התקשורת שלו עם הקהל, על האווירה שהוא יוצר במהלך ההנחיה והאם הוא מתאים לאופי האירוע ולאופי הקהל. בשביל לצפות במנחה תוכלו ללכת לאירוע שהוא מנחה ולצפות בו בלייב. אם אין אירוע כזה או שאתם לא יכולים ללכת לצפות תוכלו לקבל סרטונים מהמנחה או להשיג סרטונים בגוגל או ביוטיוב.

 

שוחחו עם המנחה

מלבד צפייה במנחה, אחד הדברים שיכולים לעזור לכם לבחור מנחה להנחיית אירועים קטנים הוא לשוחח איתו. כאשר משוחחים עם המנחה ניתן להתרשם ממנו, לקבל מושג על האופי שלו, להתרשם מרמת האדיבות שלו, להבין האם יש לכם חיבור וכימיה איתו ולמעשה להבין מי האדם שעומד מולכם. שיחה עם המנחה יכולה לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בנוגע להתאמת המנחה לאירוע. 

 

המלצות

כמובן, אחד הפרמטרים החשובים שיכולים לעזור לכם להיות בטוחים בהחלטה שלכם הוא המלצות. כאשר בוחרים מנחה להנחיית אירועים קטנים חשוב לקבל המלצות שיעזרו לכם לקבל תמונה מלאה ואמינה בנוגע למנחה. הדרך הטובה ביותר היא לקבל המלצות ממקור ראשון, כלומר מקולגות, מכרים, חברים, קרובי משפחה וכדומה. אך, מאחר שלא תמיד מכירים אדם שיכול לתת המלצה בהתאם לדרישות שלנו, הדרך השנייה לקבל המלצות היא באינטרנט. ישנם מגוון אתרים או פורומים בהם תוכלו למצוא המלצות או חוות דעת בנוגע למנחים שונים. בנוסף, אחד הערוצים המרכזיים לקבלת המלצות הוא הרשתות החברתיות כאשר במרכזן קבוצות בפייסבוק. ההמלצה היא לקרוא המלצות ממגוון מקורות שונים ולהצליב ביניהן על מנת להיות בטוחים שקיבלתם תמונה מלאה. 

הנחיית אירועים קטנים
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי