להזמנת המופע ופרטים נוספים חייגו טופ-שואו הפקות: 03-6449911

לפרטים נוספים השיארו פרטים

אמן חושים לכנס

תוכן עניינים

כנס הוא מפגש שמוקדש לנושא מסוים עליו. בדרך כלל יהיה מדובר בכנסים עסקיים המוקדשים לנושאים שונים כמו השקת מוצר חדש, גיוס משקיעים וכדומה. בשביל לשדרג את הכנס ולהפוך אותו לאירוע כיפי וייחודי מומלץ לכלול בו מופע מסוים. אחת האופציות הטובות היא להזמין אמן חושים לכנס. 

 

ההבדל בין אמן חושים לקוסם

אנשים רבים חושבים שאמני חושים וקוסמים הם אותו דבר. אך למעשה, מדובר בשני מקצועות שונים. בעוד שקוסמים מתעסקים בתחומים פיזיים כמו העלמת חפצים, אש, מים, ריחוף וכדומה, אמני חושים מתעסקים בתחומים על חושיים. במסגרת מופעים של אמני חושים יהיו טריקים שונים המתבססים על טלפתיה, טלקינזיס, קריאת מחשבות, שליטה ברגשות, חיזוי עתידות וכדומה. 

 

למה להזמין אמן חושים לכנס?

כנס יכול להיות אירוע בנאלי ולא מעניין או הצלחה מסחררת אשר תוביל להשגת המטרה לשמה ערכתם את הכנס. לכן, על מנת להצליח להפוך את הכנס לחוויה ייחודית ומצליחה מומלץ לשלב מופע או פעילות כלשהי שתעניק לאורחים חוויה ייחודית. אחת האפשרויות היא מופע של אמן חושים מתאים. אמן חושים יודע לבצע טריקים מסוגים שונים שיפתיעו את הקהל, יסקרנו אותו וישאירו אותו מרותק לכיסא לאורך כל ההופעה. מלבד הטריקים שיבצע, אמן החושים הוא קודם כל איש במה שיודע לתקשר עם הקהל בדרך מרתק וסוחפת. הזמנת אמן חושים לכנס יכולה לתבל את הכנס שלכם ולשדרג אותו בכמה רמות. 

 

מה כולל מופע של אמן חושים לכנס?

אמן חושים לכנס יבצע מופע על חושי מרתק, ייחודי ומסקרן שיכלול טריקים על חושיים שונים שיבואו לידי ביטוי בדרכים שונות. במסגרת המופע, אמן החושים יכלול טריקים הכוללים טלפתיה. טלפתיה היא היכולת לתקשר עם גורם אחר באופן על חושי עם כוח המחשבה. בטלפתיה ניתן לתקשר ללא שימוש בחמשת החושים הרגילים, כלומר, שמיעה, ראייה, טעם, ריח ומגע. כך אמן החושים יכול לתקשר עם משתתפי המופע בדרכים ייחודיות, כמו מגע בברך של אחד המשתתפים בלי לגעת בו באמת. עוד אלמנט שיבוא לידי ביטוי במופע כזה הוא טלקינזיס שהוא היכולת להזיז עצמים במרחב על ידי כוח המחשבה ולשלוט על רגשות ומחשבות. בנוסף, המופע יכלול טריקים של חיזוי עתידות, קריאת מחשבות, כניסת אל התת מודע ועוד. כחלק מההתמחות של אמני חושים הם לומדים לקרוא שפת גוף ברמה גבוהה ולפענח הבעות פנים כך שהם יודעים לקרוא את המחשבות של אדם אחר ולדעת מה קורה בתת מודע שלו. ברוב המופעים יכללו גם להטוטי קלפים מסוגים שונים.  

 

כיצד נבחר אמן חושים לכנס?

על מנת להצליח לערוך כנס ייחודי אשר המופע ישתלב בו בצורה טובה וישדרג אותו חשוב מאוד לשים דגש על בחירת אמן החושים. לשם כך יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים-

  • התקשורת של אמן החושים עם הקהל- בסופו של דבר אחד הדברים שישפיעו על המופע יהיה האופן בו אמן החושים מתקשר עם הקהל. לכן, חשוב לקחת זאת בחשבון בבחירת אמן חושים לכנס. 
  • אופי המופע- כל אמן חושים עורך מופע מעט שונה וכולל טריקים שונים. לכן, על מנת להיות בטוחים חשוב לבדוק מה אופי המופע ומה כולל אמן החושים במופע שלו. 
  • המלצות- אחת הדרכים להיות בטוחים בבחירת אמן חושים לכנס היא לבדוק המלצות על אמן החושים. במידה שאין לכם המלצות ממקור ראשון תוכלו לקבל המלצות וחוות דעת באינטרנט. יש מגוון פלטפורמות בהן ניתן לקבל המלצות כמו קבוצות בפייסבוק או פורומים. 
  • צפייה במופע- אין טוב יותר ממראה עיניים. לכן, על מנת להיות בטוחים שאתם מבצעים בחירה נכונה חשוב לצפות במופע של אמן החושים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים אמן חושים לכנס שישדרג את הכנס ויהפוך אותו לייחודי. 

 

התאמת המופע לקהל

כאשר אתם בוחרים אמן חושים לכנס חשוב מאוד להתאים את המופע לקהל היעד שלכם. מופעים של אמני חושים יכולים להתאים למגוון רחב של קהלי יעד אך יש לשים על כך דגש. בדרך כלל אמני החושים יבררו פרטים על הקהל ויבררו מה אופי האירוע שאתם רוצים לערוך. כך הם יוכלו להתאים את המופע לקהל, לכלול טריקים מתאימים ואף בדיחות מתאימות כולל בדיחות פרטיות. כך המופע יהיה ייחודי, מסקרן ומרתק. 

 

מתי כדאי לערוך את המופע?

בדרך כלל כנסים הם אירועים שכוללים מגוון אלמנטים שונים. לכן צריך לחשוב מה הזמן הטוב ביותר לערוך בו את המופע של אמן החושים. מופע של אמן חושים לכנס יכול להשתלב בכל שלב של האירוע אך כדאי להחליט מראש מה השלב הנכון. ניתן לערוך את המופע גם בצהריים וגם בערב, בהתאם לשעה בה תערכו את הכנס. לכן, נסו להבין מה התכנון שלכם למהלך הכנס, האם יהיו עוד מופעים, מה המטרה של הכנס, כמה זמן אתם מעוניינים שיארך הכנס ועוד. תשובה על השאלות הללו תעזור לכם להחליט כיצד ומתי לשלב את מופע הטלפתיה בצורה המיטבית.

אמן חושים לכנס
אהבתם? שתפו מאמר זה!
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפרטים נוספים השיארו פרטים

מופע על חושי
מופע על חושי

מופע על חושי הוא מופע ייחודי שמועבר על ידי אמני חושים. מדובר במופעים מרתקים שמשאירים את הקהל מרותק לכיסא. מופע כזה יכול להיות חלק ממגוון

אמן חושים לברית
אמן חושים לברית

מתכננים ברית? קודם כל מגיע לכם מזל טוב. אחת האפשרויות לשדרג את הברית ולהעניק לאורחים שלכם חוויה ייחודית ומרתקת היא להזמין אמן חושים לברית. אמן

מופע טלפתיה לחתונה
מופע טלפתיה לחתונה

כאשר מתכננים חתונה, זוגות רבים חושבים כיצד הם יכולים לשדרג את החתונה שלהם. אחת האפשרויות הייחודיות היא להזמין אמן חושים למופע טלפתיה. כך ניתן להנות

מופע קריאת מחשבות
מופע קריאת מחשבות

מופע קריאת מחשבות הוא אירוע חד פעמי המיועד להעניק לקהל חוויה ייחודית של דמיון, מחשבה ושיח. המופע שיועבר על ידי אמן החושים הוא מופע ייחודי